// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

جزئیاتی از سرور‌های بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد

یکی از کاربران ردیت در طی بررسی سرور‌های بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 4، اطلاعاتی از آن منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی اطلاعاتی از کیفیت سرور‌های Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد. به گفته یکی از کاربران ردیت با نام soja92 سرور‌های بخش چندنفره این بازی برای هر دو پلتفرم پلی استیشن 4 و پی سی با نرخ ۶۲ واحد فرکانس (Hz) کار می‌کنند. البته این آمار پس از شکایت کردن کاربران در مورد سرور‌های این بازی اعلام شده است که بسیاری از کاربران بخش Blackout از آن ناراضی بودند.

به نقل از soja92، آمار یاد شده در طی بررسی سرور‌ها در ایالات متحده و قسمت‌هایی از اروپا به دست آمده است. این ارقام که در واقع رفرش ریت (Refresh rate) بخش چندنفره را نشان می‌دهد شاید برای تمامی کاربران یکسان نباشد. به طور مثال کاربران استرالیایی در حال حاضر بازی را با رفرش ریت ۲۰ هرتز تجربه می‌کنند.

گفتنی است که این آمار و ارقام برای رفرش ریت‌های بخش چند نفره گزارش شده است اما برای حالت Black Out این‌چنین نیست و سرورهای حالت بتل رویال Black Out همچنان روی نرخ ۲۰ هرتز در حال اجرا است. البته گفتنی است که استودیو تری آرک (Treyarch) در حال بالا بردن نرخ رفرش سرورها برای این حالت بازی است و برای اطلاعات بیشتر باید تا توضیحات رسمی سازندگان منتظر بمانیم.

 Call of Duty: Black Ops 4

بازی‌های بتل رویال همچون بخش بلک اوت بازی Call of Duty: Black Ops 4 که از سرعت و هیجان بسیار بالایی برخوردار است باید رفرش ریت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد تا به تجربه آن لطمه وارد نشود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنند. بازی مذکور در زومجی توانست نمره عالی ۸.۵ را از آن خود کند. برای مطالعه کردن بررسی آن می‌توانید از این لینک اقدام کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید. 

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده