نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

اطلاعات جدیدی از بازی‌های Bully 2 و GTA VI فاش شد

یکی از کاربران سایت ردیت، اطلاعات جدیدی از بازی‌های آینده کمپانی راک‌استار از جمله نسخه جدید GTA ارائه کرده است. 

جدید‌ترین بازی راک‌استار گیمز یعنی Red Dead Redemption 2 چندی پیش منتشر شد و استقبال عالی منتقدین را هم در پی داشت. حال سوالی که ممکن است برای برخی افراد پیش بیاد، این است که پس از این اثر ساخته بعدی راک‌استار چه بازی خواهد بود؟ بدون شک این شرکت بازی‌های بزرگی چون سری GTA را در کارنامه دارد و خیلی‌ها دوست دارند اطلاعات بیش‌تری پیرامون نسخه بعدی این بازی‌ها به‌دست بیاورند. 

در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ردیت ادعا کرده که یکی از دوستانش در کمپانی راک‌استار گیمز، اطلاعاتی از بازی‌های بعدی این شرکت را در اختیار وی قرار داده است. بر این اساس راک‌استار بلافاصله پس از تمام شدن ساخت بازی Red Dead Redemption 2، کار روی یک نسخه ریمستر‌مانند از این اثر را آغاز کرده است که در سال ۲۰۲۰ و همزمان با نسل بعدی کنسول‌ها منتشر شده است. به‌استناد این منبع نسخه فعلی این بازی به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری با حذف یک سری از ویژگی‌ها رو‌به‌رو شده است که این ویژگی‌ها در نسخه نسل بعدی بازی اعمال خواهند شد. 

اما جدا از این اثر، راک‌استار همچنین کار ساخت بازی Bully 2 را هم آغاز کرده است و قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۰ این بازی را منتشر کند؛ تاریخی که شاید برای یک بازی راک‌استار زود به‌نظر برسد ولی به استناد این منبع ساخت Bully 2 از مدتی قبل آغاز شده است و همچنین جهان این بازی قرار است کمی بزرگ‌تر از جهان نسخه اول باشد که همین مساله هم باعث می‌شود پروسه ساخت این بازی در مقایسه با GTA یا Red Dead کوتاه‌تر باشد. 

در نهایت نوبت به نسخه بعدی GTA یا همان GTA VI می‌رسد؛ بازی که گفته می‌شود مراحل اولیه توسعه آن آغاز شده است اما روند اصلی ساخت بازی پس از انتشار Bully 2 شروع خواهد شد. راک‌استار سال ۲۰۲۳ را به عنوان تاریخ انتشار اولیه بازی در نظر گرفته است اما ۲۰۲۴ تاریخ منطقی‌تری برای این بازی به‌نظر می‌رسد. 

با اینکه این اطلاعات تا حدود زیادی منطقی به‌نظر می‌رسند اما باید در نظر داشت که موارد ارائه‌شده بیش‌تر حالت شایعه دارند و برای اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر توضیحات بعدی راک‌استار گیمز باشیم. 

نظرات خود را در مورد این اطلاعات با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع ردیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده