// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

مزایای پیش خرید نسخه‌های مختلف Battlefield 5 مشخص شد

کاربرانی که نسخه دیلاکس بازی Battlefield V را خریداری کنند، می‌توانند دسترسی زودهنگام به بازی داشته باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مزیت‌های پیش خرید نسخه‌های استاندارد و دیلاکس بازی Battlefild V مشخص شده است. البته در این میان اشاره کنم که نسخه استاندارد، مزیت خاصی ندارد و مزیت‌های نسخه‌ی Enlister بازی بتلفیلد V برای کاربران نسخه معمولی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی Enlister شامل پنج ست Paratrooper، یک ست رنجر فایراستورم و مزیت‌های دیگری است که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. این در حالی است که اگر نسخه دیلاکس را خریداری کنید، جدا از دسترسی به‌محتویات Enlister، می‌توانید بازی Battlefield V را از تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) روی پلتفرم خود تجربه کنید. همچنین ۲۰ آیتم هفتگی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

Battlefield V

مزیت‌های نسخه Enlister بازی Battlefield V که برای کاربران نسخه معمولی و دیلاکس در دسترس قرار می‌گیرد

  • لباس Paratrooper: با شروع بازی Battlefield V بازیکنان می‌توانند یکی از هشت ست مخصوص سربازان بازی را انتخاب و سربازان خود را شخصی سازی کنند.
  • ست رنجر فایراستورم: بازیکنان با پوشیدن این لباس، شبیه به سربازهای حالت بتل رویال بازی می‌شوند و در تمامی حالات بازی می‌توانید از این لباس استفاده کنید.
  • Assignmentهای مخصوص: Assignmentها اهداف خاصی است که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و با کامل کردن‌شان پاداش‌های ارزشمندی را دریافت می‌کنید.
  • دریافت پنج سلاح بازی Battlefield 1: در جریان رویداد پیش به سوی Battlefield 5 بازی Battlefield 1، می‌توانید پنج سلاح جنگ جهانی اول را آزاد کنید.

مزیت‌های نسخه دیلاکس ادیشن

  • دسترسی زودهنگام: بازیکنان می‌توانند از تاریخ ۲۴ آبان ماه بازی Battlefield V را تجربه کنند.
  • تمامی محتویات نسخه Enlister
  • Assignmentهای مخصوص: این اهداف از حمله سرویس هوایی ویژه بریتانیا به سرویس هوایی آلمان الهام گرفته‌اند. همچنین یکی از این Assignmentها مربوط به دفاع از فرودگاه ساحلی آفریقای شمالی می‌شود که توسط نیروهای Fallschirmjäger آلمانی به آن حمله شده است. در کنار تمامی Assignmentهای ذکر شده، یک سری Assignment شروع کننده هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که سطح مهارت بازیکنان را محک می‌زنند.
  • دریافت ۲۰ آیتم هفتگی: در جریان ۲۰ هفته آیتم‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که شامل آیتم‌های تزئینی و شخصی سازی می‌شود.

راهنمای دریافت تمامی ست‌های سربازان در بازی Battlefield 5

۹ ست مختلف برای بازیکنان بازی بتلفیلد 5 در نظر گرفته شده است که راهنمای دریافت آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • بازیکنان با پیش خرید نسخه معمولی یا نسخه‌ی دیلاکس، یک ست لباس Paratrooper را دریافت می‌کنند.
  • در جریان پیش خرید کردن نسخه دیلاکس، پنج ست Paratrooper را دریافت خواهید کرد.
  • در جریان رویداد پیش به سوی Battlefield 5 و آخرین مرحله از این رویداد، بازیکنان می‌توانند توکن دو سرباز بازی Battlefield V را دریافت کنند. همچنین در این مرحله پوسته و سلاح‌های جدیدی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.
  • ست فایراستورم که از حالت بتل رویال بازی الهام گرفته است و بازیکنان می‌توانند در حالت‌های مختلف بازی از آن استفاده کنند.

در انتها اشاره کنم که کاربران کامپیوتر سرویس Origin Access Premier می‌توانند تمامی این محتویات را دریافت کنند و بازی Battlefield V را از تاریخ ۱۸ آبان ماه (۹ نوامبر) به صورت کامل تجربه کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده