نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶

بازی Spyro Reignited Trilogy + Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Bundle در ماه جاری منتشر می‌شود

تعدادی از خرده‌فروشی‌ها بازی Spyro Reignited Trilogy + Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Bundle را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان لیست کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برخی از خرده‌فروشی‌ها دو بازی Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را در قالب یک باندل ویژه برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 لیست کرده‌اند که همزمان با انتشار بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) در دسترس خواهد بود. این باندل که با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، شامل تمام بازی‌هایی است که در Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy وجود دارند.

فروشگاه والمارت (پلی‌استیشن 4/ ایکس‌باکس وان)، فروشگاه Bull Moose (پلی‌استیشن 4/ ایکس‌باکس وان)، فروشگاه Provantage (پلی‌استیشن 4)، فروشگاه Blowitoutahere (پلی‌استیشن 4/ ایکس‌باکس وان)، فروشگاه Sidescrollers و فروشگاه Game ‘n DVD Exchange از جمله خرده‌فروشی‌هایی هستند که این باندل را برای فروش در وب‌سایت خود قرار داده‌اند. توضیحات این باندل در فروشگاه والمارت به شرح زیر است:

اژدها و بندیکوت محبوب‌تان بازگشته‌اند! شما با باندل Spyro + Crash Remastered به سه‌‌گانه‌های کاملا بازسازی شده Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy دسترسی پیدا می‌کنید که در مجموع شِش بازی نمادین را در اختیار می‌گذارند.

با بازی‌های Spyro the Dragon ،Spyro 2: Ripto’s Rage و Spyro: Year of the Dragon که سه بازی اصلی از مجموعه اسپایرو به حساب می‌آیند، باری دیگر با اژدهای دوست‌داشتنی بازی شروع به آتش زدن دشمنان کنید. سپس با ورود به بازی‌های Crash Bandicoot ،Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped از مجموعه کرش بندیکوت چرخ بزنید، بپرید و به ماجراجویی بپردازید.

در حال حاضر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. این بازی به واسطه بازسازی مثال‌زدنی در زمینه‌ی گرافیک و صداگذاری، اضافه شدن قابلیت رکورد زمانی و بازی با شخصیت کوکو، طراحی مراحل هوشمندانه حتی پس از گذشت دو دهه، تنوع عالی مراحل و سختی متعادل نسخه‌ی دوم و البته ارزش تکرار بسیار بالا در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سه‌گانه‌ی ریمستر کرش با اینکه خیلی طول کشید تا به پلی‌استیشن ۴ بیاید، اما بازگشت شکوهمندی داشت. شاهکار بیست‌ساله‌ی ناتی داگ هنوز هم که هنوزه تر و تازه به نظر می‌رسد و این فقط به خاطر نبوغ آن‌ها در طراحی مراحل نیست، بلکه اکتیویژن و Vicarious Vision تمام تلاش خود را کرده‌اند تا از یک اثر کلاسیک، یک بازی مدرن و امروزی بسازند و تا حدود بسیاری به هدف خود رسیده‌اند. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هدیه‌ای خاطره‌انگیز و سخاوتمندانه به تمام طرفداران پلی‌استیشن است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده