نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Vampyr برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو اعلام کرد که بازی Vampyr قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر شود. 

بازی Vampyr، ساخته جدید استودیو دونت‌ناد، چندی پیش منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام شده که این اثر به‌زودی برای نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود. این خبر در جریان گزارش مالی کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو اعلام شد و با اینکه اطلاعات دقیقی راجع به نسخه سوییچ ارائه نشده است اما گفته شده که در سه ماهه سوم سال مالی این شرکت شاهد انتشار بازی خواهیم بود. سه ماهه سوم این شرکت بازه‌ای بین ماه‌های آبان تا دی سال جاری است و به همین دلیل احتمالا به‌زودی تاریخ انتشار دقیق بازی هم مشخص خواهد شد. 

ناشر بازی در مورد انتشار آن برای سوییچ گفت:

پس از موفقیت‌های بازی Vampyr روی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، حال نوبت کاربران سوییچ است تا بتوانند این بازی را تجربه کنند. 

بازی ومپایر با وجود داشتن مشکلاتی در زمینه مبارزات، از حیث اتمسفر و داستان کیفیت خوبی داشت؛ به طوریکه زومجی در بررسی بازی Vampyr نمره ۸ را برای آن در نظر گرفت و در خلاصه نقد خود نوشت:

اگر انتظار یک بازی اکشن سریع از Vampyr نداشته باشید، قطعا اوقات خوشی را در آن خواهید گذارند. تنوع شخصیت‌های فرعی، دیالوگ‌های شاخه‌ای و داستان جذاب و درگیر کننده وقتی کنار یک فضاسازی عالی که با گرافیک فنی و هنری فکرشده و موسیقی کاملا به‌جا قرار می‌گیرد، یک از بهترین تجربه‌های خون‌آشامی را می‌سازد اما وقتی مجبور می‌شوید اسلحه به دست بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید، بازی بلافاصله جذابیتش را از دست می‌دهد. Vampyr یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی خون‌آشامی بسیار خوب از تیمی خوش‌ذوق است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده