نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Alan Wake با تخفیف ویژه هالووین به استیم بازگشت

بازی Alan Wake باری دیگر برای خرید از طریق استیم در دسترس قرار گرفت و در ادامه شاهد راهیابی مجدد آن به سایر پلتفرم‌های دیجیتالی خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Alan Wake که بیش از یک سال پیش به علت انقضای مجوز موسیقی از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف شده بود، باری دیگر با کمک‌های کمپانی مایکروسافت به استیم بازگشته است.

از ناشر بازی Alan Wake یعنی کمپانی مایکروسافت و همکاران‌مان که قادر به مذاکره دوباره برای دریافت مجوز استفاده از موسیقی بازی بودند، کمال تشکر را داریم. بر این اساس می‌توان این بازی را مجددا به فروش رساند.

Alan Wake

حال بازی Alan Wake درست در زمان مناسب برای هالووین به استیم بازگشته است و بازیکنان می‌توانند این اثر را به جای مبلغ ۱۴.۹۹ دلار، با تخفیف استثنایی به قیمت ۳ دلار خریداری کنند. بازی Alan Wake در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶ می ۲۰۱۷) به دلیل انقضای مجوز موسیقی از پلتفرم‌های دیجیتالی حذف شد. در این بازی هر چپتر با یک سکانس پایانی که شامل موسیقی‌های لایسنس شده است، خاتمه می‌یابد و از آنجایی که اغلب مجوزهای مربوط به این موسیقی‌ها در زمان مشخصی پایان می‌یابند، به محض منقضی شدن شاهد حذف آن خواهیم بود. با تمام این تفاسیر، به لطف کمپانی مایکروسافت، مجوزهای لازم با مذاکره دوباره اخذ شده است و اگر تا به حال به تجربه این بازی هیجان‌انگیزِ استودیو Remedy Entertainment اقدام نکرده‌اید، اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است. استودیو رمدی با انتشار توییت جدیدی در این‌باره گفت:

مژده، خبر خوش! بازی آلن ویک به استیم بازگشت.

اخبار بهتر: این بازی در هالووین با تخفیف همراه خواهد شد؛ بنابراین اگر تا به حال آن را تهیه نکرده‌اید، از طریق استیم یک نسخه برای خود خریداری کنید. (این بازی در ادامه به سایر پلتفرم‌های دیجیتالی نیز راه می‌یابد)

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Alan Wake را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده