نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

تصاویر تازه Shenmue 3 به نمایش چشم‌اندازها و شخصیت اصلی بازی می‌پردازند

کمپانی Deep Silver و استودیو YS Net تصاویر جدیدی را از بازی Shenmue III منتشر کردند که چشم‌اندازها، مکان‌ها و شخصیت اصلی بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Shenmue III در سال ۲۰۱۹ باقی مانده است، اما این دلیل خوبی برای سکوت خبری آن نیست. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Deep Silver و استودیو YS Net تصاویر جدیدی را از بازی Shenmue 3 منتشر کرده‌اند. برخی از این تصاویر که در تریلر پیشین بازی نیز قابل مشاهده بودند، اطلاعاتی را از بخش داستانی در اختیار نمی‌گذارند، اما آنچه را که می‌توان از سبک هنری و گرافیک بازی انتظار داشت، به نمایش در می‌آورند.

دو تصویر از میان این تصاویر به نمایش مکان‌ها و چشم‌اندازهایی می‌پردازند که در بازی Shenmue III شاهد آن‌ها خواهیم بود. تصاویر دیگر نیز ریو، شخصیت اصلی بازی را در حال مبارزه با مشت و بازی با یک دستگاه آرکید مشت‌زنی نشان می‌دهند. این تصاویر را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Shenmue III در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی بازی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده