نویسنده: علی کمالی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بازی RollerCoaster Tycoon Adventures ماه آینده برای سوییچ در اروپا منتشر می‌شود

نسخه نینتندو سوییچ بازی RollerCoaster Tycoon Adventures ماه آینده در اروپا و پس از آن در سال ۲۰۱۹ در امریکا منتشر خواهد شد.

کمپانی بیگ بن اینتراکتیو (Bigben Interactive) بازی RollerCoaster Tycoon Adventures را در ماه نوامبر ۲۰۱۸ (آبان-آذر) برای کنسول نینتندو سوییچ در اروپا منتشر می‌کند. شرکت آتاری قبلا اعلام کرده بود که این بازی در پاییز برای کنسول سوییچ عرضه می‌شود، اما حالا تاریخ دقیق‌تری از انتشار این بازی داریم.

البته بازیکن‌های امریکایی باید کمی بیشتر برای تجربه RollerCoaster Tycoon Adventures صبر کنند. این بازی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی و به‌وسیله کمپانی atGames در امریکا منتشر می‌شود. atGames همان شرکتی است که اخیرا با نارضایتی‌های زیادی از سوی مشتریانش مواجه شد. قضیه از این قرار بود که این کمپانی یک مجموعه از بازی‌های کلاسیک باندای نامکو را داخل یک گیم‌پد قرار داد و آن را با نام Bandai Namco Flashback Blast عرضه کرد. این محصول خیلی راحت و بدون نیاز به هیچ دستگاه دیگری، به تلویزیون متصل می‌شود و می‌تواند چند بازی آرکید از جمله Pac-Man را اجرا کند. مشکل از جایی آغاز شد که atGames برای تبلیغ محصولش نسخه‌ای از آن را برای منتقدها و یوتیوبرها فرستاد که حاوی نسخه آرکید بازی‌ها بود، اما زمانی که این گیم‌پد را برای فروش عمومی عرضه کرد، بازیکن‌ها متوجه شدند که نسخه رام کنسول ان‌ای‌اس (NES ROM) بازی‌ها را در اختیار دارند.

تاکنون حدود ۱۰ بازی مختلف از مجموعه RollerCoaster Tycoon منتشر شده که چهارتای آنها نسخه اصلی محسوب می‌شوند و بقیه اسپین‌آف هستند. Adventures هم یکی از بازی‌های فرعی مجموعه و در واقع نسخه نینتندو سوییچ بازی RollerCoaster Tycoon Touch است که در سال ۲۰۱۶ برای گوشی‌های موبایل عرضه شده بود. در بازی‌های این مجموعه، بازیکن‌ها مدیریت یک پارک تفریحی را به عهده می‌گیرند و باید به اهداف مختلفی از جمله ارتقای وسایل سرگرم‌کننده و جذب مشتریان بیشتر برای پارک دست پیدا کنند.

بازی RollerCoaster Tycoon Adventures

بازی RollerCoaster Tycoon Adventures از سه بخش مختلف تشکیل شده که شامل حالت کلاسیک، سناریوهای پیچیده و همچنین یک حالت سندباکس می‌شود. بیش از ۲۰۰ قطار هوایی، رستوران و فروشگاه در بازی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای گسترش شهر بازی خود استفاده کنید. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی را ذکر کرده‌ایم:

  • حالت‌های بازی جذاب: در بخش‌های کمپین، سناریوها و سندباکس، یک پارک جذاب بسازید.
  • قطارسواری هیجان‌انگیز: از هفت نوع قطار هوایی شامل چوبی، فولادی، سریع‌السیر، هایپر، وارونه، سرازیری و پرشتاب در پارک خود استفاده کنید.
  • سیستم مدیریت قابل فهم: سیستم مدیریت آسان و ابزارهای کاربردی، این بازی را به یکی از ساده‌ترین نسخه‌های مجموعه و یک بازی مناسب برای کنسول سوییچ تبدیل می‌کنند.
  • امکان شخصی‌سازی پارک: حدود ۵۰ رنگ مختلف وجود دارند که از آنها می‌توانید برای شخصی‌سازی قطارها، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها استفاده کنید.
  • ساخت منظره پارک: با ایجاد راه‌ها، درختان و رودخانه‌ها، چشم‌انداز پارک خود را بسازید.
  • محیط‌های جذاب: پارک خود را در چهار محیط مختلف شامل کوهستان، ماه، دره و استوایی بنا کنید.
  • جاذبه‌های فراوان: از حدود ۲۰۰ قطار هوایی، رستوران، فروشگاه و سایر موارد تزیینی برای توسعه پارک خود استفاده کنید.
  • کنترل ساده با جوی‌کان یا صفحه لمسی سوییچ به شما آزادی عمل می‌دهد تا آنطور که دوست دارید بازی کنید.
  • قابلیت بازی به‌صورت ثابت (Dock Mode) و در حالت کنسول دستی وجود دارد. در حالت ثابت با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، و در حالت دستی با رزولوشن 720p و نرخ فریم ۳۰ بازی می‌کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده