// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

حالت بتل رویال بازی Battlefield V در ماه مارس 2019 در دسترس قرار می‌گیرد

با توجه به عکس منتشر شده از محتویات پس از عرضه بازی Battlefield V، حالت فایراستورم در ماه مارس ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو EA Dice، سازنده بازی Battlefield V، تصویری را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد محتویات رایگانی هستیم که پس از عرضه‌ی بازی در ماه نوامبر، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به این تصویر، حالت فایراستورم بازی بتلفیلد V در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

پس از عرضه‌ی بازی و اوایل ماه دسامبر، اولین چپتر از Tides of War عرضه می‌شود. همچنین بازیکنان می‌توانند یک مرحله‌ی جدید در حالت War Stories را تجربه کنند که The Last Tiger نام دارد. از دیگر محتویات ماه دسامبر می‌توان به چالش‌های جدید و یک Practice Range اشاره کرد. این در حالی است که در ماه ژانویه ۲۰۱۹، دومین چپتر Tides of War در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و دو حالت جدید هم به بازی اضافه می‌شود. اولین حالت Squad Conquest نام دارد که شبیه به حالت کانکوئست است؛ با این تفاوت که در مجموعه ۱۶ بازیکن در هر تیم قرار دارد. دومین حالت، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی حالت Rush است که آن را با شکل و شمایل متفاوتی مشاهده خواهیم کرد.

بازی Battlefield V

در کنار تمامی موارد ذکر شده، مهم‌ترین مورد برای بازیکنان بازی Battlefield V، حالت بتل رویال بازی است که فایراستورم نام دارد. حالت فایراستورم بازی Battlefield V در ماه مارس ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از دیگر محتویات ماه مارس بازی Battlefield V می‌توان به اضافه شدن چپتر سوم Tides of War و یک نقشه‌ی جدید اشاره کرد که در یونان قرار دارد.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد محتویات پس از عرضه‌ی بازی Battlefield V تا ماه مارس چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده