// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Wargroove تا اوایل سال 2019 تاخیر خورد

استودیو چاکل فیش گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Wargroove در سال ۲۰۱۸ عرضه نمی‌شود و کاربران باید تا اوایل سال ۲۰۱۹ منتظر بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو چاکل‌ فیش گیمز (Chucklefish Games)، سازنده بازی Wargroove، به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از این بازی و ویژگی‌های آن منتشر کرده است. همچنین اعلام شده است که بازی Wargroove در سال ۲۰۱۸ عرضه نمی‌شود و کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ باید تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتظر بمانند.

بازی Wargroove دارای چهار حالت مختلف است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. حالت اسکیرمیش بازی Wargroove بیش از ۳۰ نقشه PvP تا سقف دو بازیکن، بیش از ۱۰ نقشه PvP تا سقف سه بازیکن و بیش از ۶ نقشه PvP تا سقف چهار بازیکن را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند این حالت را به‌صورت آنلاین یا آفلاین (نبرد با هوش مصنوعی) تجربه کنند. دومین حالت بازی، آرکید نام دارد که بازیکنان می‌توانند از طریق فرمانده‌های Wargroove، پنج نبرد مختلف را انجام داده و برنده شوند. این در حالی است که کاربران بازی Wargroove از طریق حالت کمپین می‌توانند مراحل داستانی مختلفی را در قالب فرمانده‌های بازی تجربه کنند که بیش از ۳۳ مرحله‌ی مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در پایان و آغاز هر نبرد هم میان‌پرده‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

در این میان یک حالت پازل محور هم برای بازیکنان تدارک دیده شده است. در نبردهای معمایی بازی باید با استفاده از شیوه‌های مختلف، با یک ضربه حریف خود را از بین ببرید. در ادامه برای مطالعه کامل ویژگی های بازی می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید. بازی Wargroove قصد دارد به‌واسطه‌ی طراحی پیکسلی و نبردهای نوبتی و تاکتیکی خود هواداران قدیمی این دسته از بازی‌ها را به خود جذب کند و تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران جدید قرار بدهد. در ادامه می‌توانید یک ویدیو کوتاه از گیم‌پلی بازی Wargroove را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده