نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد

در جریان تماس Eurogamer با استودیو CD Projekt Red مشخص شد که آن‌ها برای انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برنامه‌ای ندارند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد، خالق مجموعه‌ی ویچر و جدیدترین اسپین‌آف آن یعنی Thronebreaker: The Witcher Tales، در جریان تماسی که با نشریه‌ی یوروگیمر داشت، تایید کرد که هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی روی پلتفرم‌هایی به‌جز ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 ندارد. از این جمله می‌توان نتیجه گرفت که بازی Thronebreaker: The Witcher Tales قرار نیست برای گوشی‌های هوشمند و نینتندو سوییچ پورت شود که خب این موضوع، اصلا خبر خوش‌آیندی برای دارندگان این پلتفرم‌ها نیست.
این درحالی است که اثری مثل Hearthstone که تجربه‌ای مانندThronebreaker را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد، در کنار انتشارش روی پی سی، برای گوشی‌های هوشمند هم منتشر شده است. البته باید بگویم که این بازی هم راهی کنسول‌های نینتندو نشد و کاربران کنسول هیبریدی نینتندو، کمی بدشانس هستند که بازی‌های این‌سبکی زیادی را نمی‌توانند روی کنسول‌هایشان تجربه کنند!

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales همین امروز یعنی ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای پی سی منتشر می‌شود و در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) راهی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد شد. در روزهایی که ذکر شدند، بازی Gwent: The Witcher Card Game هم در کنار Thronebreaker: The Witcher Tales برای پلتفرم‌های مذکور عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده