نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

دسترسی زودهنگام بازی World War 3 به دلیل ایرادات فنی با مشکل مواجه شد

دردسرهای فراوان ناشی از مشکلات فنی بازی World War 3، کاربران نسخه Early Access این اثر را به چالش کشیده است.

در ماه می (خرداد ماه) بود که استودیو Farm 51 از بازی جدید خود، یعنی World War 3 رونمایی کرد. در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که این بازی اخیرا از طریق دسترسی زودهنگام پلتفرم استیم در دسترس کاربران قرار گرفته است و ظاهرا مشکلات فنی‌ای که در این نسخه از بازی وجود دارد، تجربه‌ی آن را سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

نقص در برقراری ارتباط با سرور، از ایرادات بزرگی بوده که کاربران بازی آن را گزارش کرده‌اند. در کنار مشکل اتصال، یک ایراد دیگر هم در بازی وجود داشت و آن، لودینگ‌های بی‌پایانش بود که خب سازندگان بازی این مشکل را با انتشار یک آپدیت برطرف کردند.

با توجه به صحبت‌های سازندگان، مشکل عدم اتصال به سرورهای بازی، در بخش‌های ورود (Log In) و احراز هویت (Authentication) دامنه‌ی این سرورها ریشه دارد. در جدیدترین بیانیه‌ی استودیو Farm 51 ذکر شده که آن‌ها روی مشکلات سرورهای بازی کار می‌کنند و به محض مشاهده‌ی دوباره‌ی آن‌ها، آپدیت‌هایی جزئی برای بازی منتشر خواهند کرد.

با توجه به گزارش‌هایی که کاربران در فروم‌های پلتفرم استیم منتشر کرده‌اند، برخی از آن‌ها توانسته‌اند وارد سرورهای بازی شوند و برخی هم موفق به انجام این کار نشده‌اند و منتظر واکنش سازندگان و حل این مشکل هستند.

تیم توسعه‌دهنده به‌تازگی و با انتشار یک پست در استیم، خبر داد که در حال کار کردن روی از بین بردن باگ‌های بازی است. در این پست آمده که باگ‌ها و مشکلات فنی موجود در بازی، نمی‌گذارند که آن‌ها بتوانند تجربه‌ای را که کاربران لایقش هستند برایشان فراهم کنند. در پایان این پست از کاربران درخواست شده که صبور باشند تا مشکلات بازی حل شود.

هنوز خبری از حل شدن مشکلات بازی در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی با همکاری استیم در تلاش هستند تا ایرادات دسترسی زودهنگام بازی رفع شود و تمامی کاربران بتوانند به تجربه‌ی بازی بپردازند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده