نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

کمپانی بلیزارد به یک‌ سری از شایعات مربوط به بازی دیابلو واکنش نشان داد

 با نزدیک شدن به رویداد بلیزکان ۲۰۱۸، شایعات مختلفی پیرامون سری بازی دیابلو شکل گرفته که واکنش کمپانی بلیزارد را در پی داشته است.

روز به روز به رویداد بلیزکان 2018 نزدیک‌تر می‌شویم و شایعات پیرامون سری Diablo بیشتر می‌شود. تقریبا اوایل این ماه بود که پس از مشخص شدن برنامه‌ی این رویداد، شایعاتی مبنی بر ساخته‌ شدن یک نسخه جدید و یک نسخه‌ی ریمیک از مجموعه‌ی Diablo فضای مجازی را پر کرد. گفتنی است که در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸، یک پنل با موضوع پرسش و پاسخ درباره‌ی سری دیابلو و یک پنل با نام Diablo: What’s Next برگزار خواهد شد. کمپانی بلیزارد پس از مطرح شدن این شایعات، واکنش خود را به این شکل در بلاگ رسمی‌اش مطرح کرد:

بلیزکان ۲۰۱۸ نزدیک است و ما این روزها شایعات بسیار زیادی را پیرامون مجموعه‌ی دیابلو  می‌بینیم. ما تیم‌های مختلفی داریم که در حال حاضر روی پروژه‌های مختلفی از سری دیابلو کار می‌کنند و واقعا نمی‌توانیم صبر کنیم تا از این بازی‌ها برای‌تان بگوییم. وقتی زمانش برسد حتما درباره‌ی این بازی‌ها با شما صحبت خواهیم کرد. چیزهای خوب، نصیب افراد صبور می‌شود.

پیش از این هم کمپانی بلیزارد در قالب یک مصاحبه، خبر از در دست ساخت بودن چند پروژه از سری دیابلو را داد که خب پس از آن خبر، انتشار پورت نینتندو سوییچ بازی Diablo 3 تایید شد و حالا هم که خبر در دست ساخت بود «چند پروژه متفاوت» توسط چند تیم مختلف را منتشر کرده است، هواداران بیش از پیش هیجان‌زده شده‌اند چرا که این یعنی اتفاقات هیجان‌انگیزی از سری دیابلو در راه است و این برای یک هوادار بهترین خبر ممکن است. بلیزارد هم با انتشار این پیام، سعی در کنترل سطح انتظارات هواداران از رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ داشته است. این کمپانی در بخش پایانی پیام خود خاطرنشان کرد:

درحالی که ما برای نمایش تمامی پروژه‌های مان در بلیزکان آمادگی نداریم، ولی در این رویداد یک‌سری خبر مرتبط با سری دیابلو را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ ابان)، دقیقا روزی که پورت نینتندو سوییچ دیابلو 3 منتشر می‌شود، آغاز خواهد شد و باید صبر کنیم و ببینیم که بلیزارد چه چیزهایی را برای هوادارانش آماده کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده