// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

صداپیشگان سریال Star Wars: The Clone Wars نقش‌هایشان را در بازی Battlefront 2 تکرار خواهند کرد

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که چهار تن از صداپیشگان سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars به عنوان شخصیت‌های جدید بازی Star Wars Battlefront II صداپیشگی خواهند کرد.

کمتر از یک سال از عرضه بازی Star Wars Battlefront II، محصول استودیو EA DICE (دایس) و کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز)، روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می‌گذرد و در این مدت بازی مذکور با تغییرات متعدد همراه بوده است و محتویات مختلفی به آن اضافه شده است. مدتی پیش اعلام شد که محتویاتی با محوریت Clone Wars به این بازی اضافه خواهد شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی ذکر شده اعلام کرده است که صداپیشگی چهار شخصیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 که در ماه‌های آینده به بازی اضافه می‌شوند، بر‌ عهده صدا‌پیشگان سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars است.

طبق پستی که در وب‌سایت کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شده است، ژنرال گریوس به عنوان اولین شخصیت از چهار شخصیت جدید بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. صدا‌پیشگی این شخصیت بر عهده متیو وود است. در ماه نوامبر (آبان-آذر) شخصیت اوبی‌وان کنوبی با صداپیشگی جیمز آرنولد تیلور و در ژانویه سال ۲۰۱۹ (دی-بهمن) کنت دوکو با صداپیشگی کوری برتون به بازی Star Wars Battlefront II اضافه خواهند شد. چهارمین شخصیت جدید این بازی با محوریت Clone Wars، شخصیت آناکین اسکای‌واکر است که در فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند) و با صداپیشگی مت لنتر در دسترس قرار می‌گیرد.

هر چهار شخصیت جدید بازی Star Wars Battlefront II به صورت رایگان قابل استفاده هستند و علاقه‌مندان می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای از آن‌ها در نبرد‌های خود استفاده کنند. این امر در راستای تغییر رویکرد کمپانی الکترونیک آرتز و در دسترس قرار دادن تمامی شخصیت‌ها برای تمامی بازیکنان در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین) محقق شده است. 

بازی Star Wars Battlefront II هم‌اکنون با قیمت ۴۰ دلار از طریق فروشگاه‌های پلی‌استیشن، مایکروسافت و اوریجین قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده