نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

احتمال عرضه فیزیکی بازی Red Dead Redemption 2 در دو دیسک

با توجه به اطلاعات موجود در بسته‌بندی نسخه‌ی ژاپنی بازی Red Dead Redemption II برای پلی استیشن 4، به احتمال بسیار زیاد نسخه‌ی فیزیکی این بازی در دو دیسک عرضه خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تصویر از کاور ژاپنی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده است و با توجه به اطلاعات موجود در آن، به احتمال بسیار زیاد نسخه‌ی فیزیکی بازی Red Dead Redemption 2 در دو دیسک عرضه خواهد شد.

دیسک‌های Blu-Ray دولایه که برای بازی‌های پلی‌استیشن 4 استفاده می‌شود، می‌تواند حداکثر ۵۰ گیگابایت داده را ذخیره کند و از آنجایی که بازی Red Dead Redemption 2 چیزی نزدیک به ۸۸ تا ۱۰۵ گیگابایت حجم دارد، عرضه‌ی فیزیکی‌اش در دو دیسک کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. پیش از این و در نسل هفتم بازی‌های ویدیویی، آثاری بودند که در چند دیسک عرضه شدند؛ بازی‌هایی مثل Dead Space 2 در دو و L.A Noire در سه دیسک، مواردی از انتشار این‌چنینی بازی‌های ویدیویی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی از نسخه‌ی فیزیکی بازی برای ایکس‌باکس وان منتشر نشده و انتظار می‌رود که بازی برای این پلتفرم هم در دو دیسک عرضه شود.

بازی Red Dead Redemption II، ساخته‌ی مورد انتظار راک استار گیمز، در تاریخ ۴ آبان راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. لانچ تریلر بازی فردا منتشر می‌شود و گفتنی است کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، از جمعه‌ی همین هفته می‌توانند پری‌-لود بازی را شروع کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده