نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

بازی Red Dead Redemption 2 تقریبا ۶۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت

طبق اعلام کمپانی راک‌استار گیمز، بازی Red Dead Redemption 2 قرار است ۶۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشد. همچنین اطلاعات دیگری هم از بازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را بخوانید. 

زمان زیادی تا انتشار Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و طرفداران آثار جهان‌باز، بی‌صبرانه منتظر هستند تا بتوانند جدید‌ترین ساخته کمپانی راک استار گیمز را تجربه کنند. این شرکت امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعات جالبی از بازی به‌اشتراک گذاشته است که بر اساس آن‌ها، Red Dead Redemption 2 قرار است ۶۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشد. البته راک‌استار، چیزی در حدود ۵ ساعت را هم از بخش داستانی بازی حذف کرده است؛‌ چرا که اعتقاد داشت این بخش‌ها، آنطور که باید و شاید جذاب و مناسب نیستند. همچنین امکان قرار دادن برخی از مراحل هم به دلیل مسائل فنی وجود نداشت که در نهایت سازندگان تصمیم به حذف آن‌ها از بازی گرفته‌اند. 

اما جدا از مدت زمان گیم‌پلی بازی، سازندگان اعلام کردند که بازی Red Dead Redemption 2، بیش از ۵۰۰ هزار خط دیالوگ دارد که این دیالوگ‌ها، توسط بیش از ۷۰۰ صداپیشه ضبط شده‌اند! جدا از این ۷۰۰ صداپیشه، بازی ۵۰۰ بازیگر دیگر هم دارد که در کار‌هایی چون ضبط حرکات موشن کپچر فعالیت داشته‌اند و در مجموع، ۳۰۰ هزار انیمیشن مختلف برای بازی ضبط شده است. از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در بین بازیگران بازی، گراهام گرین است که در سال ۱۹۹۰ نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده بود. 

طبق اعلام سازندگان، کلیت متن داستان اصلی بازی چیزی در حدود ۲ هزار صفحه است که البته، با در نظر گرفتن داستان‌های فرعی و جانبی، این میزان بیش‌تر هم می‌شود. جالب است بدانید که سازندگان اعلام کرده‌اند برای برخی از NPC‌های بازی، چیزی در حدود ۸۰ صفحه متن نوشته‌اند. در نهایت در طول بازی، ۱۹۲ قطعه موسیقی را خواهید شنید که توسط وودی جکسون ساخته شده‌اند. 

به هر حال Red Dead Redemption 2 بازی بزرگ و مورد‌انتظاری است که در نهایت، ۴ آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. سازندگان اعلام کرده‌اند که برخی هفته‌ها، بیش از ۱۰۰ ساعت کار کرده‌اند تا بتوانند بازی را برای تاریخ تعیین‌شده، آماده کنند. 

نظرات خود را در مورد توضیحات سازندگان بازی پیرامون ویژگی‌های مختلف آن با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع OnlySP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده