// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بلیزارد ۵۰۰ ایستگاه بازی در مراسم گیمزکام ۲۰۱۵ خواهد داشت

بلیزارد در مراسم گیمزکام ۲۰۱۵ که در ماه آگوست برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهد کرد و ۵۰۰ ایستگاه بازی را برای دسترسی طرفداران به پنج بازی‌ آن‌ها تعبیه خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سازندگان در سالن شماره ۷ حضور پیدا خواهند کرد و شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود که به جدیدترین محتویات بازی‌های Heroes of the Storm، Hearthstone، StarCraft 2: Legacy of the Void،Overwatch و World of Warcraft: Warlords of Draenor دسترسی پیدا کنند.

قول سرگرمی‌های زنده‌ی متنوعی هم در استیج بلیزارد داده شده است. همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم می‌توانند در سالن ۵.۱ پوشاک و کلکسیون بازی‌های بلیزارد را خریداری کنند. سازندگان بازی در آن جا حضور پیدا خواهند کرد و با طرفداران ابراز احساسات می‌کنند و به آن‌ها امضا می‌دهند.

رویداد گیمزکام هر ساله از تاریخ ۵ تا ۹ آگوست (۱۴ تا ۱۸ مرداد) در شهر کُلن آلمان برگزار می‌شود. پس از مراسم E3، گیمزکام یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید.

آیا مایل بودید که در یکی از این مراسم‌های مربوط به بازی‌های ویدئویی حضور داشته باشید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده