// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

فضای مورد نیاز 2 Read Dead Redemption روی ایکس باکس وان مشخص شد

 با توجه به اطلاعات منتشر شده در صفحه بازی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه مایکروسافت،‌ این بازی به ۸۹ گیگابایت فضای خالی احتیاج دارد.

کمتر از دو هفته دیگر بازی Red Dead Redemption 2 روانه‌ی بازار می‌شود و یکی از مواردی که کاربران منتظر مشخص شدنش هستند، فضای مورد نیاز بازی است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، با توجه به صفحه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه مایکروسافت، فضای مورد نیاز Red Dead Redemption 2 روی ایکس باکس وان مشخص شده است.

پیش خرید کنندگان و خریداران بازی به صورت دیجیتالی و فیزیکی، باید روی کنسول خود ۸۸.۵۷ گیگابایت فضای خالی داشته باشند. از این رو اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که Xbox One مدل ۵۰۰ گیگابایتی را دارید، باید بگویم که بهترین راه، استفاده از یک هارد اکسترنال است؛‌ زیرا بازی Red Dead Redemption 2 تقریبا یک پنجم فضای کنسول شما را اشغال خواهد کرد.

متاسفانه هنوز فضای مورد نیاز این بازی برای پلی استیشن 4 اعلام نشده است و در صفحه‌ی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه پلی‌استیشن نیز، فضای مورد نیاز بازی درج نشده است. با این حال احتمال دارد که حجم مورد نیاز RDR 2 روی PS4 نیز تقریبا ۸۹ گیگابایت باشد. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده