// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

اطلاعاتی از رویداد Japan Studio “Fun” Meeting 2018 منتشر شد

کمپانی سونی تاریخ و محل برگزاری رویداد Japan Studio “Fun” Meeting 2018 را مشخص کرد که بازیسازان نیز در آن حضور خواهند داشت.

بخش سرگرمی های تعاملی سونی در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که قرار است رویدادی در ژاپن با نام Japan Studio “Fun” Meeting 2018 برگزار کند.

مراسم یاد شده قرار است در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر ماه) در ساختمان SSJ Shinagawa واقع در توکیو برگزار شود. بسیاری از بازیسازان استودیو ژاپنی در این مراسم حضور پیدا میکنند تا با طرفداران ملاقات داشته باشند. در این میان، صد نفر از جمع کسانی که فرم حضور در این رویداد را پر کنند به طور انتخابی مشخص میشوند و به این رویداد دعوت میشوند. علاقهمندان با ثبت نام در این وب‌ سایت میتوانند شانس خود را برای شرکت کردن در این رویداد امتحان کنند. گفتنی است که شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی کمپانی سونی، نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد تا به ملاقات با بازیسازان و طرفداران برود.

از ویژگی‌های این رویداد میتوان به پنلهای زنده و نمایش‌های مختلف اشاره کرد. همچنین برخی از غرفهها نیز بازیهای خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند تا بتوانند تجربه کوتاهی از آنها داشته باشند. ضمنا بازدیدکنندگان میتوانند از سلف سرویس این رویداد نیز استفاده کنند.

در حال حاضر مشخص نشده است که آیا مسئولین وقایع این رویداد را به طور زنده استریم می‌کنند یا خیر. سال گذشته سونی تصاویری از این رویداد را در وبسایت پلی استیشن به نمایش گذاشت و همانطور که از نام این رویداد مشخص است شاهد برنامه‌ی سرگرم کننده و جالبی بودیم.

همینطور توسعه دهندگان و ناشرین مشخص نکرده‌اند که آیا در جریان این نمایشگاه از پروژههای جدید رونمایی خواهند کرد یا خیر. گفتنی است که بسیاری از بازیسازان و استودیوها در حال توسعه پروژههای نامشخص هستند. در این بین، به تازگی سونی اعلام کرد که کار روی کنسول جدید را شروع کرده است.

نظرات خود را در مورد رویداد‌های با محوریت بازیهای ویدیویی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده