نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

امکان تغییر نام کاربری PSN اوایل 2019 فعال می‌شود

کمپانی سونی، رسما اعلام کرد که اوایل سال ۲۰۱۹، قابلیت تغییر نام کاربری شبکه PSN را فراهم می‌کند. 

قابلیت تغییر نام کاربری شبکه پلی استیشن یا همان PSN، یکی از ویژگی‌هایی است که کاربران کنسول‌های سونی، از مدت‌ها پیش خواستار فعال شدن آن هستند و سونی هم با اینکه تا به امروز وعده‌هایی در این مورد داده بود، اما به‌صورت عملی آن را اجرایی نمی‌کرد. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، شرکت ژاپنی رسما تایید کرد که قابلیت تغییر نام کاربری PSN اوایل سال ۲۰۱۹ فعال خواهد شد و کاربران این شبکه، می‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند. 

البته طبق اعلام سونی، قابلیت تغییر نام کاربری در شبکه PSN، ابتدا از اواخر ماه نوامبر ۲۰۱۸ به‌صورت بتا در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که پیش از این، برای تجربه نسخه بتا آپدیت‌های نرم‌افزاری کنسول‌های سونی، ثبت نام کرده‌اند و در اوایل سال ۲۰۱۹، این قابلیت به‌صورت عمومی هم در دسترس خواهد بود. کاربران، می‌توانند برای بار اول، به‌صورت رایگان نام کاربری خود را تغییر دهند، اما اگر قصد داشته باشند در ادامه باز هم این کار را انجام دهند، باید هر بار ۹.۹۹ دلار پرداخت کنند. البته این مبلغ، برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس، ۴.۹۹ دلار خواهد بود. 

پس از تغییر نام کاربری، کاربر می‌تواند انتخاب کند که نام کاربری قبلی‌اش هم در کنار نام کاربری جدید نمایش داده شود یا خیر. همچنین این ویژگی، از تمام بازی‌هایی که پس از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۸ منتشر شده‌اند و بسیاری از بازی‌های بزرگ و محبوبی که قبل از این تاریخ در دسترس قرار گرفته‌اند، پشتیبانی خواهد کرد، ولی ممکن است در برخی بازی‌ها، کاربر ارور‌هایی دریافت کند که در صورت تمایل و برای رهایی از این مشکلات، می‌تواند هر زمان که خواست، به صورت رایگان به نام کاربری اصلی و قبلی‌اش برگردد. 

نظرات خود را در مورد تایید رسمی این ویژگی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده