// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

بسته الحاقی Get Famous بازی The Sims 4 معرفی شد

کمپانی الکترونیک آرتز از جدیدترین بسته الحاقی بازی The Sims 4 با نام Get Famous رونمایی کرد که به شما اجازه می‌دهد کاراکتر خود را به یک فرد مشهور تبدیل کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو ماکسیس (Maxis) از بسته الحاقی بعدی بازی The Sims 4 رونمایی کردند. محتوای یاد شده به شما اجازه می‌دهد که کاراکتر خود را در دنیای سیمز معروف و محبوب کنید.

بسته الحاقی جدید بازی The Sims 4 با نام Get Famous معرفی شده است و قرار است در ماه نوامبر منتشر شود و به کاراکترهای شما اجازه دهد که راه کسب درآمد جدیدی را شروع کنند. شما می‌توانید به عنوان یک بازیگر در مراسم مختلف شرکت کنید و به عنوان «اینفلوئنسر» یا همان شخص تاثیرگذار در آنها حضور یابید و کسب درآمد کنید. گفتنی است که اینفلوئنسر یکی از شغل‌های مهم در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز محسوب می‌شود. کاربران با وارد شدن در این رشته باید طرفداران خود را با اجرا کردن استریم‌های اینترنتی راضی نگه دارند. به هر حال راه‌های مختلفی برای کسب شهرت در محتوای اخیر بازی سیمز 4 گنجانده شده است که از طریق آنها می‌توانید محبوب شوید. پس از آن شما می‌توانید به رویداد‌های مختلف ملحق شوید و در حالی که طرفداران خود را ملاقات می‌کنید از طرفی با نفرات مشهور دیگر نیز دیداری داشته باشید.

گرنت رودئک، تهیه کننده ارشد بازی The Sims 4، در مورد بسته الحاقی Get Famous توضیحاتی ارایه کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

کاربران با The Sims 4 Get Famous می‌توانند به رویاهای مجازی خود در بازی دست پیدا کنند و کاراکتر‌های خود را به شهرت برسانند. پس از کسب محبوبیت به مراسم مختلف و بسیار مهم دعوت می‌شوید که آنجا می‌توانید با افراد مشهور دیگری نیز ملاقات کنید. در این راستا تیم توسعه‌دهنده ‌ما سعی کرده‌ است که المان‌های مختلفی همچون حال و هوای طنزآمیز به گیم پلی بازی اضافه کند تا کاربران بتوانند یک زندگی مجلل در بازی را تجربه کنند.

بازی The Sims 4 هم‌اکنون برای ویندوز، مک، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و بسته الحاقی جدید آن یعنی Get Famous نیز در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه) برای دانلود و خریداری کردن در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع بیشتر از آن می‌توانید به صفحه اختصاصی The Sims 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده