نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice عرضه خواهد شد

طبق اعلام استودیو نینجا تئوری، نسخه فیزیکی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

Hellblade: Senua’s Sacrifice، ساخته استودیو نینجا تئوری، بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های ۲۰۱۷ بود. این اثر با پرداختن به مسائلی مثل مشکلات روانی، یک روایت درگیر‌کننده با محوریت شخصیت سنوئا ارائه کرد و پس از انتشار، استقبال عالی منتقدین و گیمر‌ها را در پی داشت. Hellblade: Senua’s Sacrifice ابتدا برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد و در ادامه، برای ایکس‌باکس وان هم در دسترس قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که به‌زودی، نسخه فیزیکی این بازی هم برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. 

به طور دقیق‌تر،‌ Hellblade: Senua’s Sacrifice قرار است در تاریخ ۱۳ آذر (۴ دسامبر) به شکل فیزیکی عرضه شود. وظیفه انتشار نسخه فیزیکی بازی برای پلی‌استیشن 4، بر عهده کمپانی 505 گیمز خواهد بود و مایکروسافت هم شخصا وظیفه انتشار نسخه فیزیکی بازی برای ایکس‌باکس وان را بر عهده گرفته است. البته مایکروسافت چندی پیش استودیو نینجا تئوری را خریداری کرد و طبیعی است که خودش بازی‌های این استودیو را منتشر کند. از آن جالب‌تر اینکه علی‌رغم اینکه نینجا تئوری یکی از استودیو‌های مایکروسافت به‌شمار می‌رود، این شرکت اجازه داده تا این استودیو از طریق یک ناشر دیگر، بازی را به شکل فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه کند. 

به هر حال اگر تا به امروز شانس تجربه Hellblade: Senua’s Sacrifice را نداشته‌اید، می‌توانید با خرید نسخه فیزیکی آن در تاریخ مذکور، با ماجراجویی‌های سنوئا همراه شوید. همچنین برای آشنایی بیش‌تر با این اثر، می‌توانید بررسی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را در زومجی بخوانید؛ بررسی‌ای که در آن، نمره ۸ به بازی داده شد و خلاصه آن به شرح زیر است:

Hellblade: Senua's Sacrifice تجربه‌ای فراتر از یک بازی ویدیویی ارائه می‌کند؛ تجربه‌ای که شاید بتوان آن را تلفیقی از یک بازی و یک فیلم دانست و با اینکه بازی در زمینه گیم‌پلی و علی‌الخصوص مبارزه‌ها مشکلاتی دارد، اما آنقدر از نظر داستانی عالی است که خیلی زود غرق روایت بازی می‌شوید و حتی گذر زمان را هم حس نخواهید کرد. علاوه بر این، سازندگان بازی در استودیو نینجا تئوری موفق به خلق اثری شده‌اند که از نظر صوتی و بصری دست کمی از بازی‌های بزرگ روز ندارد و همین دو عامل با همکاری هم اتمسفر فوق‌العاده‌ای برای بازی پدید آورده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده