// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

آغاز همکاری CD Projekt RED با استودیوی Digital Scapes

استودیوی CD Projekt RED برای بهینه‌سازی بازی Cyberpunk 2077، با استودیوی Digital Scapes همکاری خواهد کرد.

استودیوی محبوب CD Projekt RED، امروز طی یک کنفرانس خبری، آغاز همکاری خود با استودیوی Digital Scapes را اعلام کرد. هدف از این کار، بهینه‌سازی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 است. استودیوی دیجیتال اسکیپس، روی بهینه‌سازی بازی‌های AAA، ارائه‌ی تکنولوژی و ابزارهای به‌روز و محاسبات ابری تمرکز دارد. دیجیتال اسکیپس، هم در زمینه کنسول‌ها و هم پی‌سی فعالیت دارد و در بهینه‌سازی بازی‌های این پلتفرم‌ها ایفای نقش می‌کند. این استودیو توسط افراد خبره‌ی استودیوهای بزرگی مانند بایوور، رلیک اینترتینمنت و رادیکال اینترتینمنت تشکیل شده است.

استودیوی سی دی پراجکت رد هم امروز همکاری خود را به صورت گسترده با دیجیتال اسکیپس آغاز کرد و برای بهینه‌سازی بازی سایبرپانک 2077 تلاش خواهد کرد. این دو استودیو از اینکه توانستند در این زمینه با هم به توافق برسند، اعلام خرسندی کردند. در این کنفرانس از همکاری بلندمدت این دو و فرصت‌های ایجاد شده برای هر دو شرکت سخن گفته شد.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از بازی‌های مورد انتظار است که متاسفانه هنوز هیچ تاریخی برای عرضه‌ی آن مشخص نشده است. این اثر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید این بازی را از سایت آمازون از همین حالا پیش خرید کنید.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده