// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶

تریلر داستانی Darksiders 3 با محوریت Charred Council

کمپانی THQ Nordic، تریلر جدیدی را از بازی Darksiders 3 منتشر کرد که در جریان آن شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از Charred Council هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی THQ Nordic، سازنده و ناشر بازی Darksiders 3، به تازگی تریلر داستانی جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در ویدیو منتشر شده از بازی Darksiders 3، شاهد ارائه توضیحاتی در مورد Charred Council بازی هستیم.

Charred Councilt وظیفه‌ی حفظ تعادل در میان سه سرزمین Heaven، Men و Hell را دارد تا زمانی که End War، تعادل واقعی را میان این سه سرزمین به وجود آورد. وجود چنین تریلرهایی در ارتباط با بازی‌های داستان محور، می‌تواند به فهم بهتر داستان کمک کند و امیدواریم شاهد ویدیوهای بیشتری در ارتباط با داستان بازی باشیم. Darksiders 3 داستان فیوری، سومین سوار آخرالزمان را روایت می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر داستانی بازی Darksiders 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Darksiders III در تاریخ ۶ آذر ماه (۲۷ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. کاربرانی که این بازی را روی PS4 و Xbox One پیش خرید کنند، ۲۴ ساعت زودتر به بازی دسترسی خواهند داشت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده