// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

بسته الحاقی جدید بازی XCOM 2 هفته آینده منتشر می‌شود

بسته الحاقی جدید بازی XCOM 2: War of the Chosen با نام Tactical Legacy هفته آینده با محتویاتی تازه همچون بخش داستانی و حالت‌های جدید به دست کاربران می‌رسد.

کمپانی تو کی گیمز (2K Games) و فیرکسیس گیمز (Firaxis Games) اعلام کردند که بسته الحاقی Tactical Legacy بازی XCOM 2: War of the Chosen که هفته آینده، در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر ماه) منتشر می‌شود شامل محتویات دیگری نیز خواهد بود. بسته دانلودی یاد شده با یک داستان جدید، حالت و نقشه‌های تازه به همراه دیگر موارد به دست بازیکنان می‌رسد.

داستان جدیدی که در بسته الحاقی Tactical Legacy جای گرفته است در واقع قرار است که داستان دو بازی XCOM: Enemy Unknown و XCOM 2 را به یکدیگر متصل کند. علاوه بر آن، جدیدترین DLC بازی XCOM 2: War of the Chosen حالت‌ها، نقشه‌ها، سلاح‌ها‌، زره‌ها و تنظیمات عکس برداری جدیدی به بازی اضافه می‌کند که به گفته سازندگان، این کار قرار است «به افتخار میراث سری بازی‌های XCOM انجام شود.»

XCOM 2

یکی از حالت‌های جدیدی که در بسته الحاقی جدید ایکس کام 2 یافت می‌شود با نام Legacy Ops معرفی شده است. این حالت به نقل از سازندگان به کاربران اجازه می‌دهد که «نیرو‌های نظامی خود را وارد یک سری ماموریت‌های تاکتیکی جدید بکنند.» این حالت شامل ماموریت‌هایی می‌شود که نام آنها را در پایین می‌توانید مشاهده کنید و برای اطلاع از جزئيات کامل آنها به این لینک سر بزنید.

  • Central’s Archives
  • Blast from the Past
  • It Came from the Sea
  • Avenger Assemble
  • The Lazarus Project
  • Resistance Archives
  • Skirmish Mode
  • Offline Challenge Mode

۲۸ محیط جدید که شامل نقشه‌های بازسازی شده از نسخه‌های XCOM: Enemy Unknown و XCOM: Enemy Within می‌شود در ماموریت‌ جدید Central’s Archive قابل تجربه خواهد بود. کاربران پس از به اتمام رساندن ماموریت Central’s Archives به آیتم‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند. در این میان، نسخه بهبود یافته سلاح‌های لیزری، پلاسما و غیره به همراه زره‌های Kevlar ،Carapace و Titan از بازی XCOM: Enemy Unknown به XCOM 2 راه می‌یابند. گفتنی است که آیتم‌های یاد شده را می‌توان در بخش کمپین نیز استفاده کرد.

XCOM 2

در کنار حالت‌ها و تنظیمات شخصی‌سازی جدید در بخش عکاسی، کاربران از این به بعد می‌توانند از بخش جدید موسیقی متن بازی نیز لذت ببرند. در بخش یاد شده که شامل آثار مختلف ایکس کام می‌شود، موسیقی متنی که از X-COM: UFO Defense الهام گرفته شده نیز در دسترس است. کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه خود ترتیب پخش شدن موسیقی‌ها را شخصی‌سازی کنند.

XCOM 2: War of the Chosen - Tactical Legacy Pack برای کسانی که نسخه اصلی و بسته دانلودی War of the Chosen را پیش‌تر خریداری کرده‌اند به طور رایگان تا تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر ماه) قابل دانلود و تجربه خواهد بود. پس از آن محتوای یاد شده با قیمت ۷.۹۹ در فروشگاه داخل بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

بسته الحاقی Tactical Legacy Pack بازی XCOM 2: War of the Chosen در تاریخ ۱۷ مهر ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

XCOM 2

بازی XCOM 2 در نقد و بررسی زومجی نمره ۹ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع از مطلب کامل آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک چند سال اخیر و یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پی‌سی است که تمام نکات مثبت نسخه Enemy Unknown را حفظ کرده و نقاط ضعف آن را هم رفع کرده است. مهم‌ترین نقطه قوت ایکس‌کام پایبندی آن به اصالت بازی است؛ اثری با محتویات کامل که یک گیم‌پلی طولانی و در عین حال لذت‌بخش را ارائه می‌دهد و تجربه آن هم برای طرفداران سبک استراتژیک و هم برای افرادی که علاقه‌ای به این سبک ندارند، به یک میزان لذت‌بخش خواهد بود.  


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده