نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

تاریخ انتشار سومین DLC بازی Darkest Dungeon برای سوییچ و ایکس باکس وان مشخص شد

سومین بسته‌ی الحاقی بازی Darkest Dungeon با نام The Color of Madness، اواخر هفته آینده راهی نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و iPad خواهد شد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار سومین بسته‌ی الحاقی بازی Darkest Dungeon، یعنی The Color of Madness برای چند پلتفرم دیگر مشخص شد. این DLC در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) و با قیمت ۵ دلار، راهی ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و آیپد خواهد شد. در این زمان، بسته‌ی الحاقی The Musketeer و دیگر محتویاتی که برای نسخه‌ی PC بازی از ماه ژوئن (خرداد-تیر ماه) منتشر شده، به رایگان روی این پلتفرم‌ها در دسترس خواهند بود.

بسته‌ی الحاقی The Color of Madness در تاریخ ۱۹ جوئن (۲۹ خرداد) برای ویندوز، مکینتاش و لینوکس منتشر شد و اعلام شد که برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا هم منتشر می‌شود که فعلا اطلاعاتی از انتشارش برای این دو پلتفرم در دسترس نیست؛ چرا که ظاهرا مجوز انتشار این بسته‌ی الحاقی روی PS4 و PS Vita هنوز صادر نشده است.

کسانی که قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی The Color of Madness، نسخه‌ی Ancestral Bundle را به‌صورت دیجیتالی خریداری کنند، بسته‌ی الحاقی The Color of Madness را باید به‌صورت جداگانه خریداری کنند و کسانی هم که این نسخه را به صورت دیجیتالی، بعد از موعد انتشار بسته‌ی الحاقی The Color of Madness تهیه کنند، آن را در بازی‌شان در دسترس خواهند داشت. گفتنی است خریداران نسخه‌ی فیزیکی The Ancestral Bundle برای نینتندو سوییچ، بسته‌ی الحاقی مذکور را به همراه یک آپدیت، به‌صورت کاملا رایگان دریافت خواهند کرد؛ آپدیتی که بسته‌ی الحاقی The Musketeer و دیگر اصلاح‌کننده‌های بازی (Patch) را کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اعضای تیم سازنده‌ی بازی در استودیو Red Hook Games، امیدوارند که در این مدت که در حال آماده‌سازی این DLC هستند، مجوز انتشار این آپدیت سوییچ هم برای ۱۹ مهر صادر شود که البته هنوز وضعیت آن مشخص نیست.

بازی Darkest Dungeon را می‌توانید روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ویتا، iPad، ویندوز، مک و لینوکس تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده