نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

تاریخ انتشار نسخه بتا بازی Fallout 76

کمپانی بتسدا، در جریان جدید‌ترین اخبار بازی تاریخ انتشار نسخه بتا بازی Fallout 76 برای پلتفرم‌های مختلف را اعلام کرد. 

بتسدا، سازنده و ناشر بازی Fallout 76، پیش از این هم اعلام کرده بود که قبل از انتشار نسخه نهایی این بازی، یک نسخه بتا از آن منتشر خواهد کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار این نسخه بتا برای پلتفرم‌های مختلف اعلام شده است. بر این اساس کاربران کنسول ایکس باکس وان از تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) و کاربران پلی استیشن 4 و پی سی هم از تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. نسخه نهایی فال اوت 76 در تاریخ ۲۳ آبان منتشر خواهد شد و با توجه به تاریخ‌های اعلام‌شده، کاربران فرصت نسبتا خوبی برای تجربه بازی پیش از انتشار رسمی آن خواهند داشت. 

البته این وسط، باید به دو نکته توجه داشته باشید؛ اول اینکه نسخه بتای بازی Fallout 76 حالتی محدود خواهد داشت و برای تجربه آن، باید بازی را پیش‌خرید کرده باشید. علاوه بر این، بتسدا اعلام کرده که نسخه بتا را در ساعت‌های خاصی از روز در دسترس خواهد داد تا از این طریق، سرور‌های بازی را تحت فشار قرار دهد و عملکرد آن‌ها را بهتر بسنجد. بتسدا در این مورد گفت:

در هر روز، بتای بازی ممکن است به مدت چهار تا هشت ساعت در دسترس قرار بگیرد. هدف ما این است که از این طریق بازیکنان زیادی به‌صورت همزمان بتا را تجربه کنند و بتوانیم عملکرد سرور‌های بازی را بهتر بسنجیم. پس از آن در صورتی که شاهد مشکلی باشیم، آن را رفع خواهیم کرد و دوباره سرور‌ها را امتحان می‌کنیم و این فرآیند، تا چند روز مانده به انتشار بازی تکرار می‌شود. 

Fallout 76 اولین تجربه آنلاین از سری آخرالزمانی فال اوت است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت، تا چه حد موفق خواهد بود و می‌تواند در حد نسخه‌های پیشین سری ظاهر شود یا خیر. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده