نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Anthem در حال حاضر به صورت کامل قابل بازی است

به گفته بایوور، بازی Anthem وارد فاز آلفا شده و از این پس، سازندگان روی مواردی مثل رفع باگ‌ها کار خواهند کرد. 

Anthem یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال است که در تاریخ ۳ اسفند، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی ساخته جدید استودیو بایوور است که آن‌ها را با بازی‌هایی چون Dragon Age و Mass Effect می‌شناسیم و همین مساله، باعث می‌شود تا Anthem به بازی مهمی تبدیل شود. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که Anthem، وارد فاز آلفا شده است و این، بدین معنی است که روند توسعه بخش‌های اصلی بازی همگی به پایان رسیده‌اند و بازی، به صورت کامل قابل بازی است. از این پس، سازندگان روی مواردی مثل رفع باگ‌ها، بهینه‌سازی‌های مختلف و همچنین تست کردن بخش‌های مختلف بازی متمرکز خواهند بود. 

کیسی هادسون، مدیر استودیو Bioware، به مناسبت وارد شدن Anthem به فاز آلفا بیانیه‌ای منتشر کرده که به شرح زیر است:

هفته گذشته، بازی Anthem وارد فاز آلفا شد و حال، همه بخش‌های آن آماده و قابل بازی هستند. بازی شرایط بسیار خوبی دارد و شاهد روایت داستانی و کاراکتر‌های جذابی در آن هستیم. همچنین دیدن اینکه اعضای مختلف استودیو کنار هم جمع می‌شوند و بازی را باهم تجربه می‌کنند، بسیار لذت‌بخش است. 

انرژی خاصی که این روز‌ها در استودیو دیده می‌شود، من را یاد دورانی می‌اندازد که در حال کار روی بازی Baldur’s Gate بودیم و اعضا، از اینکه توانسته بودند چنین جهان جادویی و فوق‌العاده‌ای خلق کنند، بسیار هیجان‌زده بودند. البته هنوز هم کار‌های زیادی برای انجام دادن در مورد Anthem داریم، ولی همه‌چیز مطابق برنامه پیش می‌رود. 

بازی Anthem پیش از این قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود که بعد، انتشار آن تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاد. با این حال پس از وارد شدن بازی به فاز آلفا، می‌توان انتظار داشت که دیگر شاهد تاخیری در آن نباشیم و Anthem، مطابق برنامه در تاریخ ۳ اسفند منتشر شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده