نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

تریلر جدید بازی Just Cause 4 با محوریت شخصیت منفی بازی

 جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Just Cause 4، شخصیت منفی داستان بازی یعنی گابریلا مورالس را به تصویر می‌کشد.

در جریان آخرین اخبار بازی، به‌تازگی یک تریلر جدید از بازی Just Cause 4 منتشر شده که در آن، شخصیت منفی داستان بازی که گابریلا مورالس نام دارد، به تصویر کشیده شده است.

با توجه به این تریلر، ظاهرا گابریلا متفاوت‌ترین شخصیت منفی مجموعه‌ی Just Cause خواهد بود چرا که دقیقا نقطه‌ی مقابل شخصیت اصلی بازی یعنی ریکو است و از او هیچ چیزی کم ندارد. گابریلا در شرایط بسیار سختی در سولیس، سرزمینی که بازی در آن جریان دارد، بزرگ شده و این شرایط سخت، او را به یک مبارز تمام‌عیار تبدیل کرده است. مبارزی که بعدها یک گروه شبه‌نظامی می‌سازد و دیگر نمی‌خواهد با ترس و سختی زندگی کند.

او فکر می‌کند که ریکو هم مثل بقیه، قرار است او را تحت فشار بگذارد و ترس‌هایش را برگرداند؛ اینجا است که قضیه کمی شخصی می‌شود. اعضای گروه شبه‌نظامی‌ای که گابریلا برای خودش دست و پا کرده، به سلاح‌هایی مرگبار دسترسی دارند که این موضوع، کار را برای ریکو خیلی سخت می‌کند.

Just Cause 4 که جدیدترین ساخته‌ی استودیو آوالانچ است، در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. در ادامه این تریلر جدید را باهم تماشا می‌کنیم. پیش از این هم تریلرهای مختلفی از بازی منتشر شد که اگر از علاقه‌مندان به Just Cause 4 هستید، آن‌ها را تماشا کنید؛ از نمایش ۲۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی تا تریلر آن با محوریت آب و هوا را می‌توانید در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده