نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

بازی های رایگان ماه اکتبر ایکس باکس لایو گلد

کمپانی مایکروسافت، اسامی بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد در ماه اکتبر ۲۰۱۸ را معرفی کرد. 

در فاصله چند روز مانده به آغاز ماه اکتبر ۲۰۱۸، کمپانی مایکروسافت طبق رسم هر ماه، اسامی بازی‌های رایگان این ماه برای مشترکین ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. بر این اساس مثل همیشه، کاربران کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360، هرکدام دو بازی رایگان خواهند داشت که البته، بازی‌های Xbox 360 به لطف قابلیت Backward Compatibility، روی Xbox One هم اجرا می‌شوند. 

بازی‌های رایگان ایکس‌باکس وان در این ماه، Overcooked و Victor Vran خواهند بود. با اینکه شاهد بازی خیلی بزرگی نیستیم، اما مخصوصا Overcooked که چندی پیش نسخه دوم آن هم منتشر شد، یک تجربه دورهمی جذاب است که تجربه آن می‌تواند لذت‌بخش باشد. از طرف دیگر، کاربران ایکس‌باکس 360 در این ماه، به دو بازی Stuntman: Ignition و Hitman: Blood Money دسترسی خواهند داشت. Hitman: Blood Money یکی از بهترین نسخه‌های سری هیتمن است و قطعا اگر پیش از این شانس تجربه آن را نداشته‌اید، الان بهترین فرصت برای این کار خواهد بود. 

البته مطابق روال همیشگی، بازی‌های مذکور در بازه‌های خاصی از ماه در دسترس قرار خواهند گرفت که در لیست زیر، می‌توانید زمان دقیق در دسترس بودن آن‌ها را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • Overcooked (از ۹ مهر تا ۹ آبان)
  • Victor Vran (از ۲۴ مهر تا ۲۴ آبان)

ایکس‌باکس 360:

  • Stuntman: Ignition (از ۹ تا ۲۴ مهر)
  • Hitman: Blood Money (از ۲۵ مهر تا ۹ آبان)


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده