نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

ویدیو جدید بازی Control با محوریت توضیح سازندگان درباره شخصیت اصلی بازی

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Control، سازندگان بازی از کاراکتر اصلی آن گفته‌اند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، به‌تازگی یک ویدیو دیگر از مجموعه ویدیوهای مستند گونه‌ی بازی Control منتشر شده است که در آن، شاهد صحبت‌های سازندگان بازی هستیم.

در این ویدیو جدید، اعضای استودیو رمدی، تیم سازنده‌ی بازی، و صدالبته سم لیک را می‌بینیم که توضیحات مفصلی را درباره‌ی شخصیت اصلی بازی یعنی جسی فیدن (Jesse Faden) ارائه می‌کنند. درست است که اسم بازی، کنترل است و مثل بازی‌های قبلی این استودیو نظیر مکس پین یا آلن ویک، اسم شخصیت اصلی اثر برایش انتخاب نشده، اما این دلیل نمی‌شود که کاراکتر اصلی داستان ما، نقش پر رنگی در پیش‌برد داستان بازی نداشته باشد.

در ادامه‌ی این ویدیو، استودی Remedy به طراحی پرجزئیات شخصیت اصلی بازی اشاره می‌کنند؛ اینکه طراحی کاراکتر جس، پرجزئیات‌ترین و پیچیده‌ترین طراحی بوده که تا به حال انجام داده‌اند و از هماهنگی طراحی ظاهر و لباس‌های این کاراکتر با محیط اطرافش سخن گفتند و پس از آن، به دلایل انتخاب کرتنی هوپ (Courtney Hope) برای ایفای نقش جس فیدن اشاره کردند.

در ادامه‌ی این ویدیو، به نکات بیشتری از کاراکتر اصلی بازی اشاره می‌شود که از شما دعوت می‌کنیم با تماشای این ویدیو، از آن‌ها مطلع شوید.

بازی کنترل در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده