// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

سومین آپدیت بازی Fear the Wolves در دسترس کاربران استیم قرار گرفت

استودیو Vostok Games سومین آپدیت بازی Fear the Wolves را در دسترس کاربران استیم قرار داد.

در اواخر ماه آگوست (شهریور) بود که بازی Fear the Wolves به صورت دسترسی زودهنگام از طریق استیم برای کامپیوتر عرضه شد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، سومین آپدیت این بازی بتل رویال نیز در دسترس کاربران استیم قرار گرفته است. در این آپدیت شاهد بهینه سازی بیشتر بازی و همچنین اضافه شدن نقاط جدید برای لوت شدن هستیم.

استودیو Vostok Games، سازنده بازی Fear the Wolves، اعلام کرده است که آن‌ها مدل اولیه بازی خود را بررسی کرده‌اند تا بتوانند سطح جدیدی از جزئیات را به وجود آورند. این کار باعث عملکرد و کارایی بهتر بازی و همچنین روان‌تر اجرا شدن‌اش روی کامپیوتر می‌شود. در ادامه اعلام شده است که در جریان سومین به‌روزرسانی بازی Fear the Wolves، دَه زبان دیگر به بازی اضافه شده است و همچنین کشتن دشمنان با شیوه‌های مختلف، نظیر نارنجک و Melee Attack، در آخر بازی امتیاز بیشتری را به شما اضافه می‌کند.

نکته‌ی جالب این است که پس از این آپدیت، بازیکنان می‌توانند در هنگامی که در حالت Matchmaking قرار دارند، در حالت Spectate قرار بگیرند و سایر بازی‌ها را تماشا کنند. با تمام این تفاسیر اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ی جزئیات آپدیت به صورت کامل هستید، می‌توانید به لینک منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده