نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

رکوردی جدید در تعداد بازیکنان حاضر در بازی Fortnite ثبت شد

حضور ۷۸.۳ میلیون بازیکن در سرورهای بازی Fortnite در ماه آگست (مرداد-شهریور) رکورد تعداد بازیکن حاضر در این بازی از زمان انتشارش را بهبود بخشید.

روند صعودی تعداد کاربران Fortnite، بازی محبوب استودیو اپیک گیمز، انگار حالا حالاها قصد کند شدن ندارد و به‌تازگی در جریان آخرین اخبار بازی و با توجه به جدیدترین آمار منتشر شده، حضور نزدیک ۸۰ میلیون نفر بازیکن در سرورهای این بازی در ماه آگست (مرداد-شهریور)، رکوردی جدید در تعداد بازیکنان حاضر در این بازی را ثبت کرد.

به هر حال قسمت بتل‌رویال بازی فورتنایت کاملا رایگان است و هر کسی که یک کامیپوتر، کنسول یا گوشی هوشمند داشته باشد، به آن دسترسی خواهد داشت و حضور چنین تعدادی کاربر در بازی، آن‌قدرها هم دور از ذهن نیست. اما خب هرچقدر هم که سرورهای بازی قوی و مجهز باشند، حضور ۸۰ میلیون کاربر به صورت هم‌زمان، مشکل‌ساز می‌شود و اعضای اپیک گیمز هم در این باره نظرات خود را مطرح کردند:

این اتفاق ایرادات سرورهای ما را مشخص کرد. ایراداتی که باعث شدند تا سراغ اعمال یک‌سری تغییرات برای بهبود وضعیت سرورهای‌مان برویم.

حالت بتل‌ رویال بازی Fortnite را همین الآن می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده