نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

آپدیت جدید PlayStation Now اجازه دانلود بازی های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 2 را می‌دهد

PlayStation Now سرانجام گزینه دانلود را هم در کنار استریم قرار می‌دهد تا بازیکن‌ها بتوانند بازی‌ها را به شکل دلخواه تجربه کنند.

سرویس PlayStation Now تا پیش از این تنها اجازه بازی کردن به شکل استریم را به مخاطبین خود می‌داد، به این شکل که باید برای تجربه بازی‌ها آنلاین می‌شدند و از سرویس‌های پر سرعت اینترنت استفاده می‌کردند. چند ماه قبل شایعه‌ای در مورد اضافه شدن قابلیت دانلود بازی‌ها به این سرویس منتشر شد و بالاخره از امروز به شکل رسمی می‌توانید بازی‌های PlayStation Now را با دانلود کردن به کنسول پلی استیشن 4 خود اضافه کنید و به شکل آفلاین به تجربه آن‌ها بپردازید. البته لازم به ذکر است که قابلیت دانلود برای دارندگان این سرویس روی کامپیوتر فراهم نشده است.

PS Now - GoW

البته سونی در اطلاعیه خود درباره این قابلیت از عبارت «تقریباً همه» بازی‌های پلی استیشن 4 موجود در PS Now استفاده کرده است و هنوز مشخص نیست چند بازی شامل این ویژگی نمی‌شوند. از طرف دیگر بازی‌های پلی استیشن 2 موجود در لیست PlayStation Now هم قابلیت دانلود شدن را دارند. برای دانلود کردن بازی‌های این سرویس نیازی به پرداخت هزینه اضافه نسبت به حالت استریم ندارید، ولی باید هر چند روز یک بار برای چک کردن حق اشتراک خود توسط سرویس آنلاین شوید که بعید به نظر می‌رسد کار سختی باشد.

هر چند وقت یک بار بازی‌های بیشتری برای PlayStation Now عرضه می‌شوند، از جمله بازی زیبای Bloodborne که چند روز قبل برای این سرویس منتشر شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده