نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶

اولین جزییات از بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2

کمپانی راک‌استار گیمز، اولین جزییات از بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 را ارائه کرد. این بخش Red Dead Online نام خواهد داشت. 

کمپانی راک استار در زمان معرفی بازی Red Dead Redemption 2، اعلام کرده بود که این اثر جهان‌باز، قرار است یک بخش چندنفره و آنلاین هم داشته باشد؛ بخشی که پس از موفقیت‌های قسمت آنلاین GTA V، وجود آن در بازی دور از انتظار نبود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت اولین اطلاعات را از قسمت آنلاین بازی به‌اشتراک گذاشته است. 

بر این اساس بخش چندنفره رد دد ردمپشن 2، Red Dead Online نام خواهد داشت. طبق اعلام راک‌استار، این بخش یک نسخه پیشرفته از تجربه چندنفره نسخه قبلی Red Dead Redemption است که در آن، می‌توانید یک تجربه چندنفره رقابتی یا مبتنی بر همکاری با دوستان‌تان را تجربه کنید. هنوز جزییات زیادی از گیم‌پلی این بخش ارائه نشده، اما مشخص شده که Red Dead Online را هم می‌توان به صورت تک‌نفره تجربه کرد و در آن به نبرد با سایر بازیکنان بازی رفت یا کار‌های مختلف را در جهان بزرگ این بخش انجام داد یا اینکه به شکل یک تجربه Co-Op، با دوستان همراه شد و کار‌های مختلف را در کنار یکدیگر انجام داد. همچنین قرار است به مرور زمان آپدیت‌ها و محتویات مختلفی هم برای این بخش منتشر شود. 

البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که بخش Red Dead Online، همزمان با خود بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) منتشر نخواهد شد و سازندگان اعلام کرده‌اند که این بخش، در تاریخ نامشخصی از ماه نوامبر ۲۰۱۸ (۱۰ آبان تا ۹ آذر) ابتدا به شکل نسخه بتای عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت و تمامی افرادی که بازی Red Dead Redemption 2 را خریداری کرده باشند، به‌صورت رایگان به آن دسترسی خواهند داشت. 


منبع Rockstargames
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده