نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

کنسول مینی سگا جنسیس با تاخیر در سال 2019 عرضه می‌شود

کمپانی سگا اعلام کرد کنسول مینی جنسیس که قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود، در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد. 

بدون شک کنسول‌های کلاسیک، برای خیلی از گیمر‌ها اوقاتی فراموش‌نشدنی رقم زده‌اند و به همین دلیل هم در سال‌های اخیر، شاهد استقبال عالی از مدل مینی عرضه‌شده از کنسول‌های قدیمی چون NES یا SNES بودیم و حتی امروز، شرکت سونی هم مدل مینی کنسول پلی استیشن را رسما معرفی کرد. اما یکی دیگر از این دست کنسول‌ها، مینی سگا جنسیس است که سگا چندی پیش آن را معرفی کرده بود و قصد داشت در سال ۲۰۱۸، آن را عرضه کند. با این حال امروز اعلام شد که این کنسول، قرار است در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. 

سگا اعلام کرده که موکول کردن عرضه کنسول به سال ۲۰۱۹، باعث می‌شود تا این شرکت بتواند مینی جنسیس را همزمان در سراسر جهان در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد. علاوه بر این، این فرصت باعث خواهد شد تا سگا کیفیت محصول را به حد مطلوب‌تری برساند و حتی شاید تغییراتی هم در طراحی این کنسول مینی اعمال کند. 

هنوز مشخص نیست که کنسول مینی Sega Genesis قرار است همراه با چه بازی‌هایی عرضه شود و سگا در زمان معرفی کنسول هم اطلاعاتی در این مورد ارائه نکرد. با این حال مدل اصلی این کنسول مجموعه بسیار خوبی از بازی‌های خاطره‌انگیز دارد و طبیعتا بازی کردن تعدادی از آن‌ها، لذت‌بخش خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده