نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کپکام مجموعه‌ای شامل هفت بازی Beat Em’ Up معرفی کرد

کمپانی کپکام اخیرا مجموعه‌ای شامل هفت بازی در سبک Beat Em’ Up معرفی کرده است که به‌زودی با قیمت ۲۰ دلار منتشر خواهد شد. 

بازی‌های Beat Em’ Up زمانی محبوبیت بسیاری داشتند؛ در این بازی‌ها شاهد مبارزه شخصیت اصلی بازی با دشمنانش از طریق فنون رزمی یا سلاح‌های سرد هستیم که از جمله مشهور‌ترین این بازی‌ها، می‌توان به سری Streets of Rage یا همان شورش در شهر محبوب ایرانی‌ها اشاره کرد که از قضا نسخه جدید آن هم چندی پیش معرفی شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی کپکام که بازی‌های Beat Em’ Up زیادی هم در کارنامه‌اش دارد، مجموعه‌ای شامل هفت بازی این سبک معرفی کرد که قرار است ۲۷ شهریور، با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شود. 

این هفت بازی، شامل Final Fight، Captain Commando، Battle Circuit، Knights of the Round، Warriors of Fate، Armored Warriors و The King of Dragons می‌شوند و به‌گفته کپکام، همه بازی‌ها از امکان تجربه چندنفره به شکل آفلاین و آنلاین بهره خواهند برد که به لطف آن، می‌توانید مراحل سخت بازی‌ها را همراه با دوست‌تان پشت سر بگذارید. متن رسمی کپکام در مورد این مجموعه به شرح زیر است:

Capcom Beat ’Em Up Bundle، مجموعه‌ای شامل هفت بازی در سبک Beat 'Em Up در تاریخ ۱۸ سپتامبر با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد! دوستان‌تان را دعوت کنید چرا که بازی‌های این مجموعه، قرار است حس و حال بازی کردن بازی‌های Beat 'Em Up به شکل چندنفره روی دستگاه‌های آرکید را زنده کنند. این مجموعه شامل بازی‌های Final Fight، Captain Commando، Battle Circuit، Knights of the Round، Warriors of Fate، Armored Warriors و The King of Dragons می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده