نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بسته بروز رسانی 1.03 بازی Bloodborne با تمرکز روی بهبود زمان بارگذاری منتشر شد

استودیو فِرام سافت‌وِر طبق وعده قبلی خود، امروز بسته بروز رسانی ۱.۰۳ بازی Bloodborne را با تمرکز روی بهبود زمان بارگذاری منتشر کرد. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات جدیدترین بروز رسانی بازی Bloodborne همراه باشید.
درگذشته و در مناطقی چون مرکز شهر یارنام، مدت زمان بارگذاری میان ۴۰ الی ۵۰ ثانیه بود. این منطقه پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و بارها باعث مرگ بازیکنان می‌شود، برای همین برخی از کاربران که زیاد حوصله انتظار را ندارند، هربار باید حدود یک دقیقه برای دردست گرفتن کنترل دوباره بازی صبر می‌کردند. فرام سافت‌ور در زمان عرضه بازی گفت در حال بررسی بازی وکاهش مدت زمان بارگذاری است. این استودیو به وعده خود عمل کرد و امروز با انتشار بسته بروز رسانی ۱.۰۳ بازی Bloodborne، مدت زمان بارگذاری را به ۵ الی ۱۵ ثانیه کاهش داد. حجم بروز رسانی ۱.۰۳ بازی Bloodborne که هم‌اکنون در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و ژاپن در دسترس است چیزی حدود ۲.۷ گیگابایت است و علاوه بر بهبود زمان بارگذاری، کارهای دیگری هم انجام خواهد داد. قبل از انتشار این بروز رسانی، صفحه بارگذاری بازی تنها با نام Bloodborne قابل تماشا بود. اما به بروز رسانی ۱.۰۳ می‌توانید در صفحه بارگذاری توضیحات جامعی را در رابطه با آیتم‌هایی که در بازی پیدا می‌کنید بخوانید. در ادامه نگاهی به محتویات کلی این بسته می‌اندازیم:
  • کاهش زمان بارگذاری (۵ الی ۱۵ ثانیه که بستگی به شرایط دارد)
  • رفع باگی که باعث قفل شدن برخی بالابرها می‌شد
  • رفع باگی که باعث بی‌حرکت شدن باس‌فایت می‌شد
  • رفع باگی که اجازه ارتباط با شخصیت‌های فرعی را در بخش چندنفره نمی‌داد
  • با این بروز رسانی زمانی که پلی‌استیشن 4 خود را در بخش آنلاین در حالت استراحت بگذارید، با بازگشت به بازی بدون هیچ معطلی به صفحه اصلی بازی باز خواهید گشت. این کار مشکلاتی که پس از استفاده از قابلیت Suspend/Resume در زمان یافتن مسابقات آنلاین بوجود می‌آمد را رفع می‌کند.
  • با این بروز رسانی باگ‌های دیگر بازی هم رفع شده است.
بازی Bloodborne هم‌ اکنون به صورت جهانی برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی با کسب میانگین امتیاز ۹۳ در وب‌سایت متاکریتیک، یکی از بهترین بازی نسل هشتم شناخته می‌شود. اگر تا امروز موفق به دریافت این بازی شدید، در قسمت نظرات از مرگ‌های پی در پی خود و لحظات شیرینی که با این بازی پشت سر گذاشتید برای ما بگویید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده