// پنجشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۰

بسته بروزرسانی 1.03 بازی Mortal Kombat X عرضه شد

استودیوی ندررلم روز گذشته بسته بروزرسانی جدیدی را برای بازی Mortal Kombat X منتشر کرد که با نصب آن چندین باگ و مشکل مختلف که در طی بازی برای برخی از بازیکنان به وجود آمده بود برطرف می‌شود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
بسته بروزرسانی ۱.۰۳ که حجمی بیش از سه گیگابایت دارد به عنوان سومین بروزرسانیِ بازی از زمان عرضه آن یعنی سه شنبه هفته گذشته تا به امروز شناخته می‌شود. این در حالی است که مدت آنچنان زیادی از زمان عرضه بسته‌ی ۱.۰۲ نمی‌گذرد. یکی از مشکلاتی که در توضیحات این بروزرسانی به آن اشاره شده مشکل وصل شدن بازیکنان به شبکه پلی‌استیشن بوده است که باعث می‌شد برخی از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 نتوانند به بخش‌های آنلاین بازی دسترسی داشته باشند. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از سر تیترهای مهم این بروزرسانی را مشاهده کنید:
  • مشکل تعویض‌ها در بخش Krypt
  • مشکل وصل شدن به شبکه پلی‌استیشن
  • مشکل جدول امتیازات
  • مشکل خرید فیتالیتی‌های آسان
  • مشکل آزمون‌ها
بعضی از کاربران ادعا می‌کنند که با نصب این بسته در بخش انتخاب کاراکتر‌ها، شخصیت جیسون وورهیس به عنوان مبارز قفل اضافه شده است. این در حالی است که او به عنوان کاراکتری اضافه معرفی شده بود که باید برایش مبلغی بپردازید اما با این حال برخی دیگر از کاربران نیز اعلام کردند که همچین چیزی برایشان اتفاق نیفتاده است. بازی Mortal Kombat X در تاریخ ۲۵ فروردین ماه به صورت رسمی در سرتاسر جهان عرضه شد و طبق آمار منتشر شده توانست عنوان سریع‌ترین فروش تاریخ در کل مجموعه‌ی این سری در بریتانیا را بدست آورد. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل زومجی مربوط به این بازی را از طریق این لینک مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده