// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

راک استار: سرویس Social Club هک نشده است

پس از گزارشاتی از سوی چند کاربر مبنی بر لو رفتن حساب کاربری Social Club آن‌ها، راک‌استار تایید کرد که سرویس آن‌ها هک نشده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
طی چند روز گذشته، چند کاربر در سایت ردیت و حساب توئیتر پشتیبانی راک‌استار گزارش داده‌اند که از بخش آنلاین GTA بیرون انداخته می‌شوند و خطایی را مشاهده می‌کنند که می‌گوید شخصی از جای دیگر وارد این حساب کاربری شده است. سایتی که بنا به دلایل بدیهی نام آن برده نمی‌شود، یک لیست طولانی از اطلاعات حساب‌های کاربری Social Club حاوی ایمیل و رمز عبوری منتشر کرده است. این فرضیه در ذهن کاربران گرفته بود که Social Club هک شده است. راک‌استار برای شفاف‌سازی این موضوع بیانیه‌ای را منتشر کرده که در زیر آن را مشاهده می‌کنید:
همان‌طور که دیروز تایید شد، خطری سرویس Social Club راک‌استار گیم را تهدید نمی‌کند. اما ظاهرا برای دسترسی به اطلاعات کاربران با استفاده از ایمیل و رمز عبور آن‌ها از طریق یک سایت غیر رسمی یا پایگاه‌ داده‌ها در اینترنت، تلاش‌هایی صورت گرفته است. ما قصد داریم تا حساب‌های کاربری که تحت‌تاثیر این اتفاق قرار گرفته‌اند را به صاحبان اصلی آن بازگردانیم. به خاطر داشته باشید که این سیاست خوبی است تا مطمئن شویم نام‌های کاربری و رمز عبوری کاربران سرویس Social Club راک‌استار گیم از طریق سایت‌های مخلتف فضای مجازی به اشتراک گذاشته نمی‌شوند.
‌اگر شما در Social Club حساب‌ کاربری دارید، حتما در اسرع وقت رمز عبوری خود را تغییر دهید تا این مشکلات دامن‌گیر شما نشود. مقصر اصلی بروز چنین اتفاقی را چه کسی می‌دانید؟ آیا راک‌استار باید امنیت سرویس‌های خود را افزایش دهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده