نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴

به زودی می‌توانید نام روستای خود را در Clash of Clans تغییر دهید

یکی از نکات مثبت سوپرسل، سازنده‌ی بازی Clash of Clans, دقت آن‌ها به بازخوردها و پیشنهادات بازیکنان و مخاطبان پرشمار بازی‌ و البته عملی کردن آن‌ها است. یکی از این خواسته‌ها تغییر نام روستا است که به زودی به بازی اضافه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
استودیو سوپرسِل در وب‌سایت رسمی خود گفت:
ما صدای شما را شنیدیم. صدای شما را بلند و رسا شنیدیم. تمام جنگندگان بازی دوست دارند تا روستایشان بهترین اسم ممکن را داشته باشد و البته بسیاری از شما این درخواست را از ما داشتید تا شانس تغییر نام روستایتان را به شما بدهیم. بنابراین، این دلیلی است که ما در حال کار بر روی این موضوع هستیم تا در آینده بتوانید اسم روستایتان را تغییر دهید؛ البته اگر در حال حاضر از اسمی که درون بازی دارید راضی نیستید. این قابلیت به محض این‌که آماده استفاده شود در قالب یک بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد. فقط کافی است کمی دیگر صبر کنید.
قطعا این ویژگی و اضافه شدن آن به بازی خبر خوبی برای بسیاری از مخاطبان بازی است که به هر دلیلی از اسمی که برای روستایشان انتخاب کرده‌اند راضی نیستند. اگرچه هیچ تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این قابلیت به بازی اعلام نشده اما از لحن پیام این استودیو می‌توان متوجه شد که زمان زیادی تا افزوده شدن قابلیت تغییر نام در Clash of Clans باقی نمانده است. اگر شما هم از مخاطبان پرشمار این بازی هستید و دوست دارید روند پیشرفت سریع‌تری داشته باشید و به یک بازیکن خطرناک‌تر تبدیل شوید، بخش ویکی‌زوم زومجی و آموزش‌های جامع و کامل این بازی را از دست ندهید.  منبع: وب‌سایت رسمی سوپرسل


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده