نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بازی Metal Gear Online روی کنسول های نسل هشتم و پی سی از ۱۶ بازیکن پشتیبانی می‌کند

بخش آنلاین سری بازی Metal Gear Solid مانند یک بخش جدا برای این سری است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. حالا گزارش‌های رسیده خبر می‌دهند که Metal Gear Online  شماره پنجم این سری روی کنسول‌های نسل هشتم و پی‌سی از ۱۶ بازیکن پشتیبانی می‌کند.
اگرچه، نسخه نسل هفتمی این بازی در بخش آنلاین از ۱۲ نفر پشتیبانی می کنند. این اطلاعات درباره تعداد بازیکن‌های آنلاین در نسخه‌های مختلف بازی، از روی نسخه ژاپنی وب‌سایت آن مشخص شده است. مسابقات رقابتی بین بازیکنان، یک پیچ‌و‌تابی به بخش استاندارد Deathmatch می‌دهد. جایی که بازیکنان می‌توانند برای دشمنان تله بگذارند، موقعیت آن‌ها را تَگ کنند،‌ هم‌ تیمی‌های خود را از سقوط در مکانی دور با نجات دهند یا کنترل اسلحه‌های سنگین بازی را در دست بگیرند. Metal Gear Online نیز همگام با عرضه بازی Metal Gear Solid 5: the Phantom Pain در دهم شهریور ۱۳۹۴‌ (اول سپتامبر ۲۰۱۵) منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلری از بخش آنلاین این بازی را مشاهده و دانلود کنید:

نظر شما راجع به بخش آنلاین سری متال گیِر چیست و چه انتظاراتی از این بخش در بازی the Phantom Pain دارد؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده