// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی Downfall بازی Absolver به طور رایگان منتشر می‌شود

جدیدترین بسته الحاقی بازی Absovler با نام Downfall، قرار است روش مبارزه‌ای بروس لی را به همراه دیگر موارد به بازی اضافه کند.

استودیو اسلوکپ (Sloclap)، سازنده بازی چندنفره و مبارزه‌ای Absolver، با انتشار پستی در پلی استیشن بلاگ از جدیدترین محتوای دانلودی این بازی برای پلی ‌استیشن 4 و  پی سی رونمایی کرد که شامل چالش‌ها و روش‌های مبارزه‌ای جدید می‌شود.

Absolver که در تابستان سال گذشته منتشر شد، در واقع یک بازی چند‌نفره، اکشن و نقش‌ آفرینی است که در‌آن کاربران به طور تن به تن با یکدیگر مبارزه می‌کنند. جدیدترین بسته الحاقی این بازی که با نام Downfall معرفی شده است روی «المان‌های مبارزه‌ای»‌ تمرکز دارد و روش مبارزه‌ای Faejin را به بازی اضافه می‌کند. این روش در واقع از سبک مبارزه واقعی رزمی یعنی Jeet Kune Do الهام گرفته شده است. این سبک در سال ۱۹۷۰ به دست بازیگر معروف سینمایی یعنی بروس لی اختراع شده است که آن را در بسیاری از بازی‌های ویدیویی دیده‌ایم.

Absolver

در کنار راه‌های جدید مبارزه کردن با حریفان، محتوای Downfall یک حالت تازه‌ای نیز با نام دانفال به بازی اضافه می‌کند. کاربران با وارد شدن به این حالت به محیط Adalian Mines راه پیدا می‌کنند و در حالی که با Arcell مبارزه می‌کنند از طرفی تجهیزات خود را بیشتر می‌کنند. سازندگان خاطر نشان کرده‌اند که کاربران هر بار با بازی کردن حالت دانفال تجربه‌ متفاوتی از آن خواهند داشت. علاوه بر محتویات یاد شده، سازندگان مواردی کوچکی همچون جدول امتیاز بهینه‌سازی شده، صحنه‌های ورودی، سلاح‌ها و ماسک‌های جدید به بازی اضافه می‌کنند تا از این رو بازی را بهبود ببخشند. بازی Absolver هم اکنون برای PS4 و پی سی در دسترس است و بسته الحاقی Downfall نیز در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ماه)‌ به طور رایگان برای پلتفرم‌های یاد شده منتشر می‌شود.

بازی Absolver در زومجی نمره ۷.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Absolver بازی‌ای است که مشکلات مختلفی دارد؛ مشکلاتی که البته برخی از آن‌ها می‌توانند به سادگی رفع شوند و می‌توان انتظار داشت که بازی در آینده، به اثر بهتری هم تبدیل شود. اصلی‌ترین ویژگی مثبت بازی Absolver، داشتن یک سیستم مبارزات عالی است که در آن کاملا حس یک نبرد تن به تن به گیمر منتقل می‌شود. همچنین بازی جهان بسیار زیبایی هم دارد که گشتن در آن و سر زدن به مناطق مختلفش، شدیدا لذت‌بخش است. 

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Absolve در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده