نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴

بازی The Elder Scrolls: Blades روی گوشی آیفون ایکس اس عملکردی عالی خواهد داشت

در جریان رویداد رونمایی اپل از گوشی‌های آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، تاد هاوارد از بتسدا اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls: Blades، روی این گوشی‌ها عملکردی عالی دارد.

رویداد رونمایی اپل از نسل جدید گوشی‌های آیفون با نام‌های آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس، امشب برگزار شد و در جریان آن، تاد هاوارد، رییس استودیو‌های بازیسازی بتسدا هم حضور داشت. حضور تاد هاوارد در این رویداد، به بازی موبایل جدید بتسدا یعنی The Elder Scrolls: Blades مربوط می‌شد که ابتدا ویدیویی از آن منتشر شد که البته همان ویدیو نمایش داده‌شده در جریان رویداد E3 2018 بود.

در ادامه، تاد هاوارد اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls: Blades روی گوشی‌های جدید اپل عملکردی عالی از نظر بصری ارائه می‌دهد و وی از مشاهده این حجم از پیشرفت بازی‌ها روی گوشی‌های موبایل، شگفت‌زده است؛ به طوریکه اگر گرافیک فعلی بازی‌های موبایل را با گرافیک بازی‌های پرجزییات کنسولی و پی‌سی مربوط به مثلا ۱۰ سال گذشته مقایسه کنیم، مشاهده خواهیم کرد که موبایل‌ها تا چه حد عملکرد بهتری ارائه می‌دهند و چه پیشرفت‌هایی در این زمینه حاصل شده است.

بازی The Elder Scrolls: Blades فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما قرار است هم برای اندروید و هم آیفون منتشر شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت گوشی و مشخصات فنی انواع گوشی سامسونگ، اپل و هواوی از دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده