// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۸

انتشار بازی Insurgency: Sandstorm تاخیر خورد

استودیو سازنده بازی Insurgency: Sandstorm پس از انتشار نسخه بتا اعلام کرد برای انجام بهبودهای بیشتر روی بازی، عرضه آن به روزهای آخر سال ۲۰۱۸ موکول می‌شود.

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو، ناشر بازی Insurgency: Sandstorm به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد که تاریخ عرضه این اثر از ۲۷ شهریور به ۲۱ آذر موکول شده است. پس از استقبال و بازخوردهای خوبی که سازندگان در بتای بازی از سوی گیمرها دریافت کردند، با انتشار بیانیه زیر از تصمیم خود برای تاخیر در زمان عرضه بازی پرده برداشتند.

طی ماه‌های اخیر، بازیکنان بازی Insurgency: Sandstorm از اکشن خاص و کامل بازی لذت برده‌اند و بازخوردهای ارزشمندی را نیز به ما ارائه کرده‌اند. تست‌های بازی در حالت بتا، کیفیت بالای هسته اصلی گیم‌پلی را به اثبات رساند و تصمیم ما برای تاخیر در انتشار بازی به بازخوردهای فنی آن مربوط می‌شود که می‌خواهیم تجربه‌ای هرچه بهینه‌تر و کم‌نقص‌تری را روی پلتفرم کامپیوتر ارائه کنیم.

از جمله تغییراتی که تیم New World Interactive در طی این مدت ایجاد خواهد کرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقا بازی به موتور آنریل انجین ۴.۲ و بهینه‌سازی بیشتر
  • بهبود مدل‌های کاراکترها، بافت‌ها و انیمیشن‌ها
  • بهبود گان‌پلی بازی در زمینه نشانه‌گیری‌ها
  • بهبود بیشتر از لحاظ بصری، گیم‌پلی و بهینه‌سازی
  • افزودن آیتم‌های پوشیدنی و تزئینی بیشتر
  • گسترده‌تر کردن امکانات و قابلیت‌ها در زمینه سرورهای بازی و مچ‌میکینگ
  • کاهش باگ‌ها، گلیچ‌ها و دیگر ایرادات بازی

کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، علاوه بر اینکه ۱۰ درصد تخفیف شامل حالشان خواهد شد، می‌توانند به فاز بتا آن هم دسترسی داشته باشند. همچنین اگر شما پیش از این نسخه قبلی بازی را خریداری کرده باشید، حالا ۱۰ درصد تخفیف بیشتر نیز برای خرید بازی Insurgency: Sandstorm دریافت خواهید کرد. این تخفیفات تا سه ماه اول سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت. با این حال، هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی مشخص نشده است و هنوز سازندگان سال ۲۰۱۹ را به عنوان زمان عرضه این دو نسخه عنوان می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده