نویسنده: حمزه سروری
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴

بازی Halo 5 ظاهرا در راه پی سی است

نسخه‌ی رایگانی از بازی Halo 5: Guardians هم‌اکنون روی پی‌سی در دسترس است، اما به نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های بیشتری دارد. با زومجی همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی کامل بازی Halo 5: Guardians واقعاً در راه پی سی است. خرده فروشی عظیم آمازون در آخرین آپدیتِ باکس آرت بازی Halo 5: Guardians، عبارت «انحصاری ایکس‌باکس وان» را به «انحصاری کنسولی ایکس‌باکس وان» تغییر داده است. 

کمپانی مایکروسافت پیش از این برای دیگر بازی‌های انحصاری‌های ایکس باکس وان که در نهایت سر از کامپیوتر درآوردند، مثل Quantom Break و Forza Horizon 3، هم عبارت «انحصاری کنسولی ایکس‌باکس وان» را به‌کار برده بود. 

آخرین باری که یکی از نسخه‌های سری هیلو به‌طور رسمی برای پی‌سی منتشر شد به پورت Halo 2 روی ویندوز ویستا در سال ۲۰۰۷ بازمی‌گردد. 

در ماه آوریل (بهار) رئیس بخش ایکس‌باکس یعنی فیل اسپنسر وعده داده بود که بازی‌های بیشتری برای پی‌سی منتشر خواهد شد، اما از تأیید یک بازی به‌طور خاص خودداری کرده بود.

همچنین گفتنی است نسخه‌ی بعدی این سری یعنی Halo: Infinte که لزوماً همان Halo 6 است برای پی‌سی هم منتشر می‌شود؛ هرچند که ممکن است از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی نکند. (بازی‌هایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند، با خرید نسخه‌‌ی ایکس‌باکس وان آن‌ها نسخه‌ی ویندوز 10 را هم دریافت خواهید کرد یا بالعکس)

آیا شما دوست دارید نسخه‌ی کامل هیلو 5 را روی پی‌سی تجربه کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده