نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

از دشمن جدید کتاب‌های کمیک ولورین، رونمایی شد

ماجرای جستجوی قهرمانان برای یافتن ولورین کم کم به پایان خود نزدیک می‌شود. اما این پایان ماجرا نیست، بلکه بخش زیادی از مشکلات لوگان به‌تازگی در حال آغاز شدن است.

مدتی است که جستجو برای پیدا کردن شخصیت ولورین آغاز شده و حالا بعد از گذشت یک برهه زمانی، این هفته، این جستجو کم کم به پایان خود نزدیک می‌شود. اما برای لوگان که به تازگی احیا شده، نه تنها هیچ چیز به پایان نرسیده، بلکه مشکلاتش به تازگی آغاز شده است.

«ادامه‌ی این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت اول سری کتاب کمیک Hunt for Wolverine: Dead Ends را برای شما فاش کند»


کمپانی مارول کامیکس، به‌تازگی چهار مینی سری جداگانه از مجموعه‌ی Hunt for Wolverine را به پایان رسانده است. در هر کدام از این مینی سری‌ها، ما شاهد حضور یک تیم متفاوت هستیم که به‌شدت در تلاش هستند تا ولورینِ خود رأی را تعقیب و او را پیدا کنند. آنها قصد دارند تا متوجه شوند که او بعد از بازگشت غیر منتظره‌اش، مشغول انجام چه کاری بوده است و چه هدفی دارد. هیچ کدام از این تیم‌ها به طور کامل در ماموریتی که داشتند، موفق عمل نکردند. حال به نظر می‌رسد که در این قسمت پایانی ما قرار است شاهد این باشیم که دردویل و همچنین آیرون من، به عمارت ایکس سفر می‌کنند تا نوشته‌ها و یادداشت‌های خود را با کیتی پراید مقایسه کنند.

زمانی که این قهرمانان اطلاعات و نوشته‌های خود را یکپارچه کردند، یک موضوع کاملا روشن و واضح شد. فعالیت‌ها و اقدامات اخیر ولورین با یک شرکت مرموز به نام Soteira پیوند خورده بود. این شرکت، یک نسخه کپی از پایگاه داده ژنتیکی میستر سینیستر را ربوده بود؛ پایگاه داده‌ای که در آن هر فردی که بر روی زمین ساکن بود، نامش در آن فهرست، لیست شده بود. آنها قصد داشتند تا با استفاده از این پایگاه داده، از ولورین سوءاستفاده کنند تا بتوانند به اهداف خودشان برسند.

Hunt for Wolverine: Dead Ends

طولی نکشید که قهرمانان داستان ما، با Persephone، نابغه و متفکر اصلی شرکت Soteira برخورد کردند و با او روبه‌رو شدند. این شخصیت شرور جدید، عنوان کرد که او ۱۰ کودک را ربوده و به قتل رسانده است؛ تمام کودکانی که ژن جهش یافته‌ی آنها در جوانی و سنین بلوغ آشکار می‌شد. به لطف پایگاه داده‌ای که سینیستر جمع آوری کرده بود، Persephone حالا دیگر این توانایی را داشت تا هر جهش یافته‌ای را که می‌خواهد، پیش از اینکه اعضای تیم مردان ایکس به آنها دست یابند، پیدایشان کند.

همانطور که کاملا در آن برهه زمانی دیگر مشخص شده بود، Persephone یک سلاح با ارزش دیگر هم در اختیار خود داشت. این قسمت از سری کتاب کمیک ولورین، جایی به پایان می‌رسد که Persephone به سراغ زندانی خود یعنی ولورین می‌رود. در همین زمان هم، «پنجه‌های داغ» و البته بسیار مرموز لوگان، که به نوعی قدرت جدیدش محسوب می‌شود، خودشان را آشکار می‌کنند.

زمانی که مینی سری Return of Wolverine انتشار خود را در ماه سپتامبر آغاز کند، ما متوجه می‌شویم که چه اتفاقی برای لوگان افتاده و چه جریاناتی انتظار این شخصیت را می‌کشد. این خط داستانی، نه تنها باعث می‌شود که اعضای تیم نمادین مردان ایکس مقابل Persephone قرار بگیرند، بلکه راهی را هم برای معرفی لباس جدید ولورین باز می‌کند.

Hunt for Wolverine: Dead Ends

Hunt for Wolverine: Dead Ends


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده