نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

هاسبرو از اولین بسته الحاقی بازی کارتی Transformers رونمایی کرد

به‌تازگی کمپانی هاسبرو و Wizards of the Coast اطلاعات جدیدی را در مورد بازی کارتی Transformers و اولین بسته الحاقی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

شرکت هاسبرو و Wizards of the Coast، از شرکت‌های زیر‌شاخه‌ی کمپانی Hasbro و ناشر بازی Magic: The Gathering، اطلاعات تازه‌ای در مورد بازی کارتی جدید خود برای ترنسفورمرز و اولین محصول آن تحت عنوان Metroplex Deck را منتشر کرده‌‌اند. این بازی کارتی جدید که در تاریخ ۲۸ سپتامبر (برابر با ۶ مهر) عرضه خواهد شد این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا هر کدام از کاراکترهای ترنسفورمرز را انتخاب کنند و با استفاده از کارت‌های مربوطه به نبرد با یکدیگر بپردازند. همچنین این کاراکترها در طول نبرد با برگرداندن کارت‌ها تغییر شکل می‌دهند. در رویداد کامیک کان امسال، کمپانی Hasbro از بوستر پک‌های (Booster packs) انحصاری این بازی در دو دسته‌ی‌ کارت‌های شخصیت‌های تغییر شکل دهنده و کارت‌های اکشن رونمایی کرد. بدیهی است که در روند چینش کارت‌ها و استراتژی بازی شاهد پیچیدگی و دشواری خاصی خواهیم بود.

Transformers Card Game

با وجود اینکه این بازی هنوز به طور رسمی در بازار عرضه نشده است اما از محتویات اولین بسته‌ی Expansion (محتوای الحاقی) آن رونمایی شده است. در این بسته Metroplex، بزرگ‌ترین کارت ترنسفورمر بازی وجود دارد؛ رباتی که به یک شهر کامل تغییر شکل داده است. ابعاد این کارت بزرگ‌تر از کارت‌های کاراکترهای بازی است و اندازه‌ی آن تقریبا به ۸ اینچ (۲۰ سانتی‌متر) می‌رسد. این مجموعه شامل کارت غول‌پیکر متروپلکس و کارت‌های کاراکترهای مربوط به آن، Scamper ،Six-Gun و Slammer است. همچنین یک دسته‌ی ۴۰تایی از کارت‌های نبرد که شامل Rally the City ،Height Advantage و Protected by Metroplex است در این مجموعه وجود خواهد داشت.

اولین بسته‌ی الحاقی این بازی کارتی فیزیکی در تاریخ ۲۱ نوامبر (برابر با ۳۰ آبان) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده