// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

بازی Earth Defense Force: Iron Rain در سال 2019 منتشر خواهد شد

بازی‌های Earth Defense Force 5 و Earth Defense Force: Iron Rain در Tokyo Game Show امسال توسط D3 Publisher رونمایی خواهند شد.

نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 به‌زودی آغاز می‌شود و توسعه‌دهندگان و ناشرانی مانند Konami و Capcom به تدریج جزئیات برنامه‌های خود را اعلام می‌کنند. D3 Publisher اخیرا اعلام کرد که Earth Defense Force 5 و Earth Defense Force: Iron Rain، دو بازی انحصاری سونی، امسال در این نمایشگاه پشت درهای بسته نمایش‌هایی خواهند داشت.

بازی Earth Defense Force 5 که هم‌اکنون در ژاپن در دسترس است، قرار است در آینده برای غرب هم منتشر شود، اما بازی Earth Defense Force: Iron Rain تا سال بعد میلادی منتشر نخواهد شد و در نتیجه در نمایشگاه پیش رو هم شاهد نسخه در دست توسعه آن خواهیم بود. همچنین این بازی هم قرار است در غرب منتشر شود. 

اگرچه این بازی‌ها در نمایشگاه نمایشی عمومی نخواهند داشت، اما ناشر بازی‌ها یک لایو استریم در تاریخ ۲۸ شهریور برای آن‌ها در نظر گرفته است که در آن می‌توانید از آخرین جزییات بازی‌ها مطلع شوید. 

تصاویر زیادی از این دو بازی نیز منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آنها را ببینید. بازی Earth Defense Force 5 پاییز امسال برای پلی استیشن 4 در غرب منتشر خواهد شد و بازی بعدی هم سال آینده برای این پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرد. 

Earth Defense Force: Iron Rain

Earth Defense Force 5


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده