نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶

تاریخ انتشار The Elder Scrolls: Blades تغییر کرد

تاریخ انتشار بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades ظاهراً با سه ماه تاخیر مواجه شده است. با زومجی همراه باشید.

The Elder Scrolls Blades یک بازی با زاویه دید اول شخص و نقش آفرینی است که در خلال نمایشگاه E3 2018 برای پلتفرم‌های موبایل رسماً معرفی شد و موارد فوق‌العاده‌ای را چه از لحاظ بصری و چه به لحاظ گیم‌پلی به اجرا گذاشت که انتظار را برای آن سخت می‌کند. حال با استناد به جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار بازی با سه ماه تاخیر مواجه شده است و این اثر به جای ماه سپتامبر (شهریور)، در دسامبر (آذر) در دسترس قرار می‌گیرد؛ هرچند که بتسدا ادعا می‌کند که بازی تاخیر نخورده است و از همان اول هم قرار بوده در پاییز منتشر شود و شرکت اپل فقط برای پر کردن جای خالی صفحه بازی، ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) را برای تاریخ عرضه بازی انتخاب کرده است.

برخلاف دیگر منابع، TouchArcade ادعا دارد اولین باری نیست که این اتفاق صورت می‌گیرد. طبق گفته‌های این منبع، در ابتدا قرار بود بازی ۱ سپتامبر منتشر شود و با تاخیری شِش روزه به ۷ سپتامبر موکول شده و حالا تاریخ انتشار رسمی آن، نخستین روز ماه دسامبر (شنبه، ۱۰ آذر) است. البته این مورد توسط توییتر کمپانی بتسدا رد شده و در این باره اذعان کرده است:

تاریخ انتشاری که در صفحه اپ‌استور بازی است فقط برای پر کردن جای خالی تاریخ انتشار آن بوده. The Elder Scrolls: Blades برای عرضه در پاییز برنامه‌ریزی شده است.

صحبت‌های بتسدا مبنی بر در دسترس قرار گرفتن بازی در پاییز که مصادف با ماه دسامبر هم هست، شک و شبهه‌ای به جا نمی‌گذارد؛ هرچند باید منتظر ماند و دید که نهایتاً این اثر با تاخیر احتمالی دیگری مواجه می‌شود یا سر موعد منتشر خواهد شد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده